Gå til innhold

ned 5 kg i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest på slanker'n!
Skrevet

hvor lang tid tar det å gå ned 5kg? med tanke på et sunt kosthold. jeg trener kondis 2 ganger i uken, da jogger/går fort på trenemølle i 30minutt. så trener jeg styrke 3 ganger i uken, med 20-25 minutter oppvarming på tredemølle hvor jeg jogger og går fort. når jeg er ferdig og trener er jeg alltid veldig svett. så jeg yter mitt beste. jeg tenker og trene nå 5 ganger i uken mens jeg fokuserer på å gå ned i vekt, og heller trappe ned til 3ganger trening i uken når jeg har nådd målet mitt. for jeg vil fortsette og trene etter vekttap. HÅPER på svar! :)

Gjest har gjort det selv
Skrevet

Med slik intensiv trening burde du klare å gå det ned på to uker, hvis du samtidig spiser sunt.

Skrevet

Du bør ikke gå ned mer enn 1 kg i uken. Viss du går ned mer enn det så tærer du på musklene istedet for fettlagrene.

Spis sunt og prøv å gå ned mellom 0.5-1 kg i uka. For et langvarig resultat er det best å ta seg god tid.

Skrevet

Du bør ikke gå ned mer enn 1 kg i uken. Viss du går ned mer enn det så tærer du på musklene istedet for fettlagrene.

Spis sunt og prøv å gå ned mellom 0.5-1 kg i uka. For et langvarig resultat er det best å ta seg god tid.

Har hørt .05 kg. pr. uke.

".................."

Skrevet

Leste nettopp en artikkel i en svens avis om at man for å "sjokkstarte" fettforbrenningen burde starte slankekuren med en ukes intensiv kondistrening (minst en times jogging/sykling e.l.) om dagen - 7 dager i strekk. Etter "helvetesuka" trener du som normalt, mens du selvsagt passer kosten.

Aner ikke om det faktisk funker, men jeg har tenkt å prøve når jeg bare blir kvitt forkjølelsen min:-)

Skrevet

Har hørt .05 kg. pr. uke.

".................."

Jeg også det er visst fysisk UMULIg å gå ned mer FETT i uka. Går man ned mer er det vann og muskler, -og det vil man vel ikke.

Gjest på slanker'n!
Skrevet

Leste nettopp en artikkel i en svens avis om at man for å "sjokkstarte" fettforbrenningen burde starte slankekuren med en ukes intensiv kondistrening (minst en times jogging/sykling e.l.) om dagen - 7 dager i strekk. Etter "helvetesuka" trener du som normalt, mens du selvsagt passer kosten.

Aner ikke om det faktisk funker, men jeg har tenkt å prøve når jeg bare blir kvitt forkjølelsen min:-)

gå på denne adressen og du vil kunne se hvor mye du forbrenner per aktivitet etter vekt og antall minutter.

http://www.slankenett.no/interaktivt/aktivitetskalk.asp

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...