Gå til innhold

Hva er deres ulike meninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18, og har ikke helt flaks med gutter. Får endel klager på meg...spesielt nesa, magen og puppene.

Nesa er litt stor og "klumpete". Magen litt fettete, ikke fast.

Og puppene er det endel fall i...noe hengete på en måte.

Har dette mye å si?

Vil gjerne ha guttenes ærlige mening nå....

Kjæresten min er fornøyd, men har også nevnt det før..

Gjest et godt råd
Skrevet

Jeg tror hovedproblemet ditt ikke er noe med kroppen din, men din manglende selvtillit. En allreit fyr vil ikke bry seg om slike ting som du skriver, antakelig er du altfor fokusert på dette. Vær stolt av deg selv, og glad for den kroppen du har!

Skrevet

Jeg er ikke mann, men vil alikevel si noen ord.Utseendet har mindre betydning desto mer selvtillit du har.

En helt vanlig jente kan bli den mest intressante og populære om hun har selvtillitt nok.

For i lengden så teller det indre aller mest.Om du føler deg bra inni, så ser du mye bedre ut utenpå også.

Men det finnes et mindretall hjernetomme hannkjønn som går bare etter utseendet, men disse er uansett ikke noe å samle på.Sats på skikkelige gutter du!

Skrevet

Jeg tror hovedproblemet ditt ikke er noe med kroppen din, men din manglende selvtillit. En allreit fyr vil ikke bry seg om slike ting som du skriver, antakelig er du altfor fokusert på dette. Vær stolt av deg selv, og glad for den kroppen du har!

Nå har jeg ganske bra selvtillit, men den minsker av det andre sier om meg om og om igjen. så de svarene hjalp ikke noe særlig.

Skrevet

Nå har jeg ganske bra selvtillit, men den minsker av det andre sier om meg om og om igjen. så de svarene hjalp ikke noe særlig.

Men hvem er det som sier slikt, da? Kanskje problemet ligger mer i hvem du omgås enn deg selv?

"......................"

Skrevet

Men hvem er det som sier slikt, da? Kanskje problemet ligger mer i hvem du omgås enn deg selv?

"......................"

Det er x'ene mine..men de er jo ut av bildet. men ellers kan jeg få endel slengkommentarer på gata faktisk...Eller skolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...