Gå til innhold

medisinering-livslang??


uffamei

Anbefalte innlegg

viser til innlegg skrevet av "yoomme"-og ditt svar til vedkommende.

Jeg har selv diagnosen "lett ustabil personlighets-struktur";med variabel intensitet av svingniger;altså en stemningslidelse,

Har gått flere år i terapi;syns det hjelper,fordi jeg i tillegg bærer på vonde traumer.Som "yoommee" bruker jeg Orfiril Long,totalt 1050mg/døgn,og 30mgCitalopram/døgn.Har ikke snakket med primærlegen om hvor lenge medik.beh.skal vare.Ikke hatt kontakt med psykiater om min lidelse og behandling av denne,Burde jeg det?Og må slik hendvendelse gå gjennom primærlege?Og hvorfor får vi vite så lite om våre egne lidelser??Har mange spørsmål,men får få svar...Største, og vankeligste spørsmål;Kan jeg bli frisk??kan jeg noen gang slutte helt med medisiner??Hva er din erfaring?Har du noen trøstens ord å gi med på veien.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Windsong

Jeg kan dessverre ikke gi deg noe fornuftig svar på alt du lurer på.

Derimot synes jeg absolutt du burde ha kontakt med en psykiater. De er jo litt mer kompetente enn allmennpraktikere når det kommer til slikt. Fastlegen din kan skrive henvisning.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...