Gå til innhold

Dere som slutta å røyke holder dere fortsatt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holdt opp for snart 4 år siden - still going strong.

Har ikke smakt en røyk siden. (brukte en måneds tid på nedtrapping og annet dilldall, men det er iallefall snart 4 år siden siste røyk).

Går så fint så, har fått tilbake lysten på alt jeg forbandt med røyk (alkohol, kaffe, kafe-gåing, etc) for lenge siden.

Nå er alt helt borte, men jeg drømmer av og til at jeg røyker. Jeg kjenner følelsen når jeg ser andre ta seg en røyk, men jeg savner den ikke.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg husker ikke når jeg slutta,(over et halvt år siden) men jeg slutta på dagen, ingen nedtrapping og har holdt meg side. Når jeg besøker søstera mi som røyker(bor i nabohuset) og kommer inn til meg selv igjen så stinker klærne mine og håret mitt røyk, da tenker jeg alltid at nei, jeg skal aldri røyke igjen.

Skrevet

Jeg sluttet i oktober i fjor, og holder fortsatt ut.

Det hender fremdeles jeg får lyst på morgenrøyken, men når jeg har kommet så langt, skal jeg sannelig holde ut.

Mine motivasjoner var ikke helsegevinster eller av økonomisk art, men mest for å teste min stahet og viljestyrke.

Du bør holde ut. Har du kommet så langt, bør du stå hele løpet ut.

Skrevet

Ja, 4 og et halvt år siden - og det er ikke noe jeg går og tenker på lenger :)

det er ikke så vanskelig som folk skal ha det til - etterpå. De tre første mnd er verst - etter det så er det greit .)

Skrevet

Holder ut? Ånei, jeg har det mye bedre enn som så! Jeg er lykkelig røykfri fortsatt ja :o)

(Sluttet noen-og-tyvende august ifjor)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...