Gå til innhold

Har der noen gang opplevd?!

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke nå nei :)
Skrevet

- jeg er samboer - med 1 barn. Som de fleste forhold så skranter det litt sånn nå og da.. Som nå :)

Så hadde det seg slik - var på fest i går - hadde det GØY!

MEN - der sa det rett og slett PANG da jeg var på vorspill! En gutt jeg ikke har møtt før - men der var kjemien på topp! Ikke var han spesielt fin å se på - sånn egentlig - men der var det NOE - som jeg aldri har opplevd før...

Masse flørting ble det - men ikke noe mer.. men hjelpe MEG så nære på det var ...

Har noen opplevd lignende - og har det gått over?!

Det er en merkelig følelse - som var helt utenkelig for meg.... har aldri vært utro - aldri interessert meg for andre på 5 år....

Skrevet

Jepp, jada :)

Og det går iallefall over dersom man bare unngår den personen. (kommer tilbake hver gang jeg treffer ham).

Min samboer er fullt klar over dette, og jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det.

Tror ikke det er så uvanlig.

Gjest Ikke nå nei :)
Skrevet

Jepp, jada :)

Og det går iallefall over dersom man bare unngår den personen. (kommer tilbake hver gang jeg treffer ham).

Min samboer er fullt klar over dette, og jeg har ikke tenkt å gjøre noe med det.

Tror ikke det er så uvanlig.

Er det ikke vanskelig å la vær å gjøre noe med det - og å la vær å oppsøke han da?

Det hørtes så enkelt ut :)

Skrevet

Er det ikke vanskelig å la vær å gjøre noe med det - og å la vær å oppsøke han da?

Det hørtes så enkelt ut :)

Vel, vi bor ikke i samme by.

Jeg synes egentlig ikke det er så vanskelig, etter de første 3 ukene eller så. Da har alt roet seg.

Gjest ikke nå nei :)
Skrevet

Vel, vi bor ikke i samme by.

Jeg synes egentlig ikke det er så vanskelig, etter de første 3 ukene eller så. Da har alt roet seg.

OK - det var godt å høre...

Synes bare det er litt merkelig at noe sånt kan skje - og det man da tenker - er jo om det er HAN som er mannen i mitt liv :) Har du ikke tenkt den tanken?

Skrevet

OK - det var godt å høre...

Synes bare det er litt merkelig at noe sånt kan skje - og det man da tenker - er jo om det er HAN som er mannen i mitt liv :) Har du ikke tenkt den tanken?

Det har jeg jo alltid tenkt på, men jeg er rimelig overbevist :P

Av de jeg kjenner som har vært i lange forhold eller gift over lengre tid har alle vært borti dette minst én gang. Cluet er visst å ikke løpe, men heller bli der man er.

Gresset er som regel ikke grønnere på andre siden av gjerdet.

Jeg er 100% sikker på at jeg vil være sammen med sambo fremdeles, leeeenge.

Jeg vet ikke om det finnes noe "den rette", kan være mange rette for alt jeg vet, men jeg har det bra der jeg er. Er fornøyd. Selv om jeg har opplevd å få en annen på hjernen totalt. Har iallefall en som er rett for meg, som jeg er lykkelig sammen med.

Det får holde :)

Gjest Pricilla
Skrevet

hender ganske ofte at kjemien stemmer når jeg er ute eller på fest. Hadde jeg vært singel kunne jeg tenkt meg noe mer ja...

Flørting er sunt! ; ) Så lenge man ikke går lenger...

Gjest alive&kicking
Skrevet

I nød spiser fanden fluer...

Når man kanskje trives dårlig i et forhold og man får lite oppmerksomhet og omtanke på hjemmebane, kan det være greit å drømme seg bort og da er det lettere å bli "forelsket" også vil jeg tro. Kanskje går det over, kanskje ikke. Med meg gikk det over...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...