Gå til innhold

Klarer ikke å få han til å forstå dette


ftmffm

Anbefalte innlegg

Min tidligere behandler/venn vil at jeg skal koble vekk tankene om selvskading og selvmord fordi han mener at jeg har kommet over det. Men det er jeg ikke. Og jeg klar ikke å si til han at det ikke går og at jeg blir såret når han ikke forstår at jeg ikke bare kan legge bort disse tankene selv om det er en stund siden jeg sist hadde slike tanker. Når de først kommer tilbake så er de her med like stor kraft som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til deg.

Jeg forstår hva du mener.

Jeg ble reddet for et par år siden,og folk forventet at jeg ville takke dem.

De forstod ikke.

Saken er nemlig den at når en først tar et slikt "valg",så er det fordi noe har allerede dødd på innsiden.

Slikt tar tid å bygge opp igjen.Det er en stor skade som har skjedd inni en.

Jeg har også fremdeles behovet,det slipper meg ikke.

Men jeg prøver å tenke på at hvis jeg gjør dette en gang til,så vil min kjære miste på innsiden det jeg har mistet.

Og det vil jeg ikke.Jeg unner ingen den smerten.Og slike tanker hindrer meg i å gjøre det en gang til.

Imellomtiden bare håper jeg at kanskje det vil våkne igjen,det som er dødt inni meg.

Men slikt tar tid.Og folk som ikke har vært der, forstår ikke det helt.

Han vennen din prøver nok å backe deg opp på den måten han føler at han kan.

Han ønsker nok på ingen måte å såre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...