puppeguri Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 jeg er en jente på 21 år som har stor forskjell på brystene mine. Det ene er dobbelt så stort som det andre...Jeg ønsker veldig gjerne en brystreduksjon. Jeg lurer da på om jeg vil få støtte til en eventuell operasjon? 0 Siter
Irene Grøneng Skrevet 23. desember 2000 Skrevet 23. desember 2000 Ikke uten videre dersom det er et rent kosmetisk inngrep. Men dersom du får legen til å godtgjøre at det er medisinske grunner til at du trenger denne operasjonen (psykiske eller fysiske), så kan det hende at du likevel får det dekket. 0 Siter
lksl88 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hei. Jeg er ei jente på 19 år som har samme problemet som deg. Puppene mine er veldig forskjellige. Den ene en B, og den andre en D. Jeg har også det problemet at de henger veldig mye. Dette skaper selvfølgelig plager for meg, og jeg lurte derfor på om hva du har gjort eller vil gjøre med det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.