Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forlengelsen av diskusjonen om den "frivillige" bruken av hijab (eller hva det heter) på muslimske kvinner, har vi også en annen muslimsk "frivillighet", nemlig flerkoneri.

Dette er utbredt i visse muslimske miljøer:

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=711713

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=711714

Gutta har flere kvinner som kyr på båsen. De voldtas og får barn, og plasseres på forskjellige adresser. De får trygdeytelser som enslige mødre, og de berikende muslimske menn går rundt og henter trygda når den kommer. Som melking av kyr.

De politisk korrekte naivister vil selvsagt hevde at dette er unntak, selv om de klør seg i ræva og lurer på hvorfor så mange muslimske jenter får barn utenom ekteskap her i landet (præhæhæ).

Uansett vil de sikkert hevde at det er frivillig og at voksne kvinner må få gifte seg med hvem de vil.

Og så virker ordningen sikkert berikende både på jentene og det norske samfunn.

Skrevet

Jeg bare venter til Sør leser innlegget ditt og den diskusjonen vi får nå.

Men hvis vi skal åpne for flerkoneri så får vi sannelig passe på at disse mennene, enten de er muslimer eller mormonere, kan forsørge disse kvinnene og ev.barn.

Skrevet

Disse "kyrene" vil jo bli kledd i sekk og aske og melket som kyr. Vi har sett dem stå frem på TV og forsvare en religion og kultur som hører hjemme i svarteste middelalderen, akkompagnert av klakører fra "bleeding heart liberals" og "left wing radicals".

Vi har jo penger nok, Grip. La dem holde på, så drukner døm i sin egen dritt til slutt, akkurat som sengemidd.

Skrevet

Disse "kyrene" vil jo bli kledd i sekk og aske og melket som kyr. Vi har sett dem stå frem på TV og forsvare en religion og kultur som hører hjemme i svarteste middelalderen, akkompagnert av klakører fra "bleeding heart liberals" og "left wing radicals".

Vi har jo penger nok, Grip. La dem holde på, så drukner døm i sin egen dritt til slutt, akkurat som sengemidd.

Penger nok, kanskje, men det kuttes jo i velferdsordninger jevnt og trutt.

Jeg skjønner jo at det må kuttes når man gir seg til å finansiere flerkoneri og for øvrig eksporterer våre trygdemidler over hele verden.

Skrevet

Penger nok, kanskje, men det kuttes jo i velferdsordninger jevnt og trutt.

Jeg skjønner jo at det må kuttes når man gir seg til å finansiere flerkoneri og for øvrig eksporterer våre trygdemidler over hele verden.

Jah, det er synd at nasjonens dårlige samvittighet, Øystein Djupedal, ikke er mer "på hugget" i slike saker. Han remjet som en kastrert galte uten bedøvelse da han fant ut at oljefondet ble brukt til å finansiere produksjon av landminer. Overmodig etter suksessen gikk han også ut og påsto at det samme oljefondet ble brukt til å produsere klasebomber.

Men der tok han feil! Og hva gjørde den ortodokse marxisten da? Ble han ydmyk og beklagende? Åh nei far, han trakk pusten og rapet: jammen - det KUNNE jo vært slik!!!

lisuhgtløiuhøoæøoutg

qø5ruoøgthqought4

øq4ouh5gt

øou5h4gtøtouyhqy4yhqayhqq46yy46

t6rygth

6yt

yt6h

6y5th

*skaller hue i tastaturet*

Skrevet

Jah, det er synd at nasjonens dårlige samvittighet, Øystein Djupedal, ikke er mer "på hugget" i slike saker. Han remjet som en kastrert galte uten bedøvelse da han fant ut at oljefondet ble brukt til å finansiere produksjon av landminer. Overmodig etter suksessen gikk han også ut og påsto at det samme oljefondet ble brukt til å produsere klasebomber.

Men der tok han feil! Og hva gjørde den ortodokse marxisten da? Ble han ydmyk og beklagende? Åh nei far, han trakk pusten og rapet: jammen - det KUNNE jo vært slik!!!

lisuhgtløiuhøoæøoutg

qø5ruoøgthqought4

øq4ouh5gt

øou5h4gtøtouyhqy4yhqayhqq46yy46

t6rygth

6yt

yt6h

6y5th

*skaller hue i tastaturet*

Litt om hva som skjer i Danmark:

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=247270/

Skal sør med papegøyer finne ekte rasisme, bør nok se andre steder enn dol, ser det ut til.

Skrevet

Mener du at vi skal forby en person å ha et forhold til flere?

Hva hvis flere voksne vil flytte sammen? Skal du komme og løfte dynen for å se om de sover i samme seng?

Valgerd ville vært stolt av deg!

Skrevet

Mener du at vi skal forby en person å ha et forhold til flere?

Hva hvis flere voksne vil flytte sammen? Skal du komme og løfte dynen for å se om de sover i samme seng?

Valgerd ville vært stolt av deg!

Jeg antar at dagens muslimske praksis med flerkoneri, neppe skjer av hensyn til kvinnene. Slik som moderne melkeproduksjon neppe skjer av hensyn til kyrne.

Skrevet

Jeg antar at dagens muslimske praksis med flerkoneri, neppe skjer av hensyn til kvinnene. Slik som moderne melkeproduksjon neppe skjer av hensyn til kyrne.

De meget konkrete spørsmålene var:

"Mener du at vi skal forby en person å ha et forhold til flere?

Hva hvis flere voksne vil flytte sammen? Skal du komme og løfte dynen for å se om de sover i samme seng?"

Skrevet

De meget konkrete spørsmålene var:

Hva hvis flere voksne vil flytte sammen? Skal du komme og løfte dynen for å se om de sover i samme seng?"

En hel av vårt trygdesystem bygger på en form for "dyneløfting". Vår velferdsstat bygger på at hjelp skal gis etter behov. Et eksempel på dette er enslige mødre som altså får noe utvidet støtte for å lette hverdagen. Hvis hun bor fast sammen med en partner, brytes forutsetningene selvsagt.

Somaliernes svindel med trygdemidler er i strid med alle intensjoner, og er selvsagt nok et eksempel på muslimsk kvinnesyn og undertrykking.

Skrevet

En hel av vårt trygdesystem bygger på en form for "dyneløfting". Vår velferdsstat bygger på at hjelp skal gis etter behov. Et eksempel på dette er enslige mødre som altså får noe utvidet støtte for å lette hverdagen. Hvis hun bor fast sammen med en partner, brytes forutsetningene selvsagt.

Somaliernes svindel med trygdemidler er i strid med alle intensjoner, og er selvsagt nok et eksempel på muslimsk kvinnesyn og undertrykking.

Det forekommer meg at du ikke kan/vil svare:

Skrevet

Det forekommer meg at du ikke kan/vil svare:

Nei, det skal vi selvsagt ikke. Men hvis de melder seg på trygdekontoret og etterspør skattepenger, må man forholde seg til et regelverk. Ikke sant?

Skrevet

Nei, det skal vi selvsagt ikke. Men hvis de melder seg på trygdekontoret og etterspør skattepenger, må man forholde seg til et regelverk. Ikke sant?

Hvis de gjør det får de trolig MER hvis de ikke er gift, enn hvis de er gift!

Skrevet

Hvis de gjør det får de trolig MER hvis de ikke er gift, enn hvis de er gift!

Gift i norsk, juridisk forstand er de selvsagt ikke. De inngår muslimsk ekteskap i sin egen subkultur og lever deretter. Kvinnfolka blir kyr på bås og melkes for trygdepenger.

Men vi skattebetalere finansierer fanskapet.

Skrevet

Gift i norsk, juridisk forstand er de selvsagt ikke. De inngår muslimsk ekteskap i sin egen subkultur og lever deretter. Kvinnfolka blir kyr på bås og melkes for trygdepenger.

Men vi skattebetalere finansierer fanskapet.

Altså - du vil ikke forby det.

Hva er det da du gnåler om?

Skrevet

Altså - du vil ikke forby det.

Hva er det da du gnåler om?

Jeg gnåler om mishandlingen av muslimske kvinner.

Jeg gnåler om muslimer som kommer hit med ett mål for øye, nemlig å sope inn mest mulig av våre skattepenger.

Det er i grunnen det jeg gnåler om.

Skrevet

Jeg gnåler om mishandlingen av muslimske kvinner.

Jeg gnåler om muslimer som kommer hit med ett mål for øye, nemlig å sope inn mest mulig av våre skattepenger.

Det er i grunnen det jeg gnåler om.

Så du mener at disse muslimske kvinnene som du plutselig er blitt så "bekymret" for vil få det bedre hvis de forblir i landsbygden i Pakistan?

For der er vel flerkoneri forbudt?

Det er så åpenbart at din "tankegang" ikke er til kvinnenes beste!

Skrevet

Så du mener at disse muslimske kvinnene som du plutselig er blitt så "bekymret" for vil få det bedre hvis de forblir i landsbygden i Pakistan?

For der er vel flerkoneri forbudt?

Det er så åpenbart at din "tankegang" ikke er til kvinnenes beste!

Vi kan jo ikke tillate mishandling av kvinner i Norge fordi det muligens praktiseres eller er tillatt i et muslimsk diktatur?

Skrevet

Vi kan jo ikke tillate mishandling av kvinner i Norge fordi det muligens praktiseres eller er tillatt i et muslimsk diktatur?

Så derfor skal de bli mishandlet i Pakistan istedet for å komme til Norge, hvor det er langt lettere å få beskyttelse?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Dette er en av dine bedre. Faktisk.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...