Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg bare venter til Sør leser innlegget ditt og den diskusjonen vi får nå.

Men hvis vi skal åpne for flerkoneri så får vi sannelig passe på at disse mennene, enten de er muslimer eller mormonere, kan forsørge disse kvinnene og ev.barn.

Hva med flermanneri?

Skrevet

Dette er en av dine bedre. Faktisk.

:)

Det er vel det som er problemet. Hvis dette er "en av de bedre" (og hans krokodilletårer er så åpenbare) så sier jo det sitt om de andre innleggene han skriver.

Skrevet

Hva med flermanneri?

Jeg tror jeg hadde klart meg med en mann jeg. Ikke har jeg råd til å fø flere mannfolk, det er nok med de to jeg har fødd og betalt regningene til tidligere.

Så jeg sier aldri mer. Jeg har nok med å brødfø ungene og meg :o)

Skrevet

Jeg tror jeg hadde klart meg med en mann jeg. Ikke har jeg råd til å fø flere mannfolk, det er nok med de to jeg har fødd og betalt regningene til tidligere.

Det er det jeg sier, du ER uheldig med valg av mannfolk. De _fleste_ menn forsørger seg selv, på samme måte som de fleste kvinner gjør det samme.

(med mindre den ene av foreldrene - vanligvis kvinnen - velger og har råd til å være hjemme med barna ut over ordinær svangerskaps-perm).

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Hva om de fødde på deg?

Utopisk kanskje. Jaja.

Skrevet

Det er det jeg sier, du ER uheldig med valg av mannfolk. De _fleste_ menn forsørger seg selv, på samme måte som de fleste kvinner gjør det samme.

(med mindre den ene av foreldrene - vanligvis kvinnen - velger og har råd til å være hjemme med barna ut over ordinær svangerskaps-perm).

Men nå gidder jeg ikke å ta sjansen flere ganger. Siden det er så tydelig at jeg bare velger feil :o)

Skrevet

Hva om de fødde på deg?

Utopisk kanskje. Jaja.

Det har jeg aldri opplevd.

Jeg ble fødd til jeg var 19 år og ferdig med videregående. Siden har jeg ikke fått 5 øre av noen før jeg var så ødelagt at jeg ikke orket mer. Så man kan jo kanskje si at trygdekontoret brødfør meg og ungene nå

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd.

Jeg ble fødd til jeg var 19 år og ferdig med videregående. Siden har jeg ikke fått 5 øre av noen før jeg var så ødelagt at jeg ikke orket mer. Så man kan jo kanskje si at trygdekontoret brødfør meg og ungene nå

Jeg beklager det. Alle er ikke like, selv om det virker slik.

Skrevet

Jeg beklager det. Alle er ikke like, selv om det virker slik.

Jeg vet det nok med hodet men ikke med sjela :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...