Gå til innhold

Livet, døden, havet og hatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Næmmen Sør da, jeg trenger ikke "grave opp" noen nasjoner i det hele tatt jeg. Det er revnende likegyldig hva samtlige nasjoner mener så lenge Israel slåss for sin eksistens. Araberne nekter å gi Israel garantier, og sist de gjorde det, så angrep de under den største av alle jødiske høytideligheter.

Lider du av selektiv hukommelse, eller regulær amnesi?

Israel "sloss for sin eksisten" ved å okkupere palestinerenes land, på nøyaktig samme måte som nazistene "sloss for sin eksisten" ved å okkupere Norge.

Med andre ord: blank løgn!

Skrevet

Israel "sloss for sin eksisten" ved å okkupere palestinerenes land, på nøyaktig samme måte som nazistene "sloss for sin eksisten" ved å okkupere Norge.

Med andre ord: blank løgn!

Det der er tullprat, Sør. Bli voksen og debattér vettugt.

Skrevet

Det der er tullprat, Sør. Bli voksen og debattér vettugt.

Det er en helt kurrant sammenligning. Israel okkuperer (ulovlig) andre folks land. Det vet du, det vet jeg, det vet de (til og med Sharon) og det vet alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...