Gå til innhold

GI MEG NAVN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• soleil

3

• laban

2

• serendipity

2

• Vincent

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla

Kjenner ingen unger som heter Morten, Marit, Lars, Rune, Rita, jeg.

Derimot kjenner jeg mange unger som heter Amalie og Emilie. Og mange som heter Sebastian, Nicolas, Joachim og Marcus...

Iselin og Sander hører jeg også om.

Men Madelin og Kevin er nok eldre og bor i Grorudalen, mens Preben er voksen og bor i Bærum!

Bra ikke alle kjenner de samme folka da! ; ) DU ser for deg den og den fra der og der.. men ikke jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133273-gi-meg-navn/page/3/#findComment-822779
Del på andre sider

Annonse

Gjest harry parry

Puh! ; ) JEG synes de er fine, og når ejg får barn skal de få et av disse navnene.. de som er oppbrukt er Morten, marit, lars, rune, Rita... Sånne som "alle" heter... Kjenner ingen som heter noe av de navnene jeg ramset opp.

Får vi (hvis det er med nåværende samboer) en datter skal hun kanskje hete Jélena.. selv om jeg ikke skrev det...

Jelena? Er du eller typen utlendinger eller? Det er vel ikke akkurat et vanlig norskt navn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133273-gi-meg-navn/page/3/#findComment-822796
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...