Gå til innhold

Mailadr. til kripos? (Om afrika-svindelen.)

Anbefalte innlegg

Gjest takk for svar:)
Skrevet

Fikk igjen mail til hotmailen, hvor skulle jeg sende den?

Skrevet

Hvis du i det heletatt sender den noe sted, så regner jeg med at tusenvis har gjort det før deg.

Kan du ikke bare drite i tøyset da?

Skrevet

[email protected]

Ikke for å være frekk men det tok meg fem sekunder å finne denne adressen ved å søke på kripos på Google og så står mailadressen på forsida deres (første treff i søket). Tok sikkert tre ganger så lang tid å skrive innlegg på dol med spørsmål...

Skrevet

Det er vel økokrim som tar seg av sånne mailer. Da jeg oversendte noen av de mailene jeg hadde fått, svarte de at jeg kunne sende mailene til

[email protected]

Skrevet

[email protected]

Ikke for å være frekk men det tok meg fem sekunder å finne denne adressen ved å søke på kripos på Google og så står mailadressen på forsida deres (første treff i søket). Tok sikkert tre ganger så lang tid å skrive innlegg på dol med spørsmål...

Javel, men jeg fant det altså ikke.. takk for svar, i alle fall:)

Skrevet

Hvis du i det heletatt sender den noe sted, så regner jeg med at tusenvis har gjort det før deg.

Kan du ikke bare drite i tøyset da?

Det må jo bli en slutt på vaset?

Skrevet

Det må jo bli en slutt på vaset?

Optimist!

Spam og svindel blir det ikke slutt på noensinne, det er alltid noen som er dumme nok til å svare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...