Gå til innhold

Flykaprere får opphold i Norge, en skam, kast dem ut Erna

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Norge bidrar i kampen mot terror ved å trenere saken med de kaprerne som i 1993 kapret et fly i Russland. De tre truet med skarpe håndgranater og tvang flyet ned på Gardermoen. De 51 passasjerene var vettskremte og selv flykapteien måtte slutte å jobbe på grunn av psykiske problemer.

Kaprerne krevet opphold i Norge. De ble pågrepet, søkte asyl som ble avslått. I 1995 ble de utvist til Russland hvor de satt fengslet i 2 år. To av dem søkte asyl i Danmark og fikk avslag. De be flere ganger etterforsket for vold på asylmottaket, sist gang i 2001.

Den 6. juli 2002 ble de innvilget asyl i Norge! Et år på humanitært grunnlag! Begrunnelsen var at de ville få døddstraff i Iran, men ingen ville jo ta dem i mot, og UD nektet for at de ville få dødsstraff.

Siden har de bodd her. Den ene er blitt gift og har et barn. Blir han utvist, vil han kunne komme tilbake grunnet familiegjenforening!

Den tredje terroristen har også søkt om å få komme til Norge.

UDI og UD er tause som østers og vil ikke kommentere om de får bli.

En hel verden som kjemper mot tertrrorisme lurer på om Norge har gått over til terroristenes side? Med Krekar, Andraves og disse tre, begynner Norge å se ganske underlige ut i verden forøvrig.

Hva mener du? Skal vi la dem komme og bo her? Er dette flyktninger?

• Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

37

• Ulv I Faarikaal

31

• damedame

6

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal
Skrevet

*grrrrr* ...er min eneste kommentar...

Jeg kan betro deg at en del av flypassasjerene spør i avisene om de kan få komme til Norge på humanitært grunnlag....

Da må vi vel svare at vi bare tar i mot terrorister, ikke ofre....

Skrevet

...når jeg så filmen "Ondskapen", så lette jeg på golvet mellom benkeradene etter slagvåpen, for å kunne tre inn i handlingen....noe av den samme følelsen fikk jeg av å lese ditt innlegg...

Ulv I Faarikaal
Skrevet

...når jeg så filmen "Ondskapen", så lette jeg på golvet mellom benkeradene etter slagvåpen, for å kunne tre inn i handlingen....noe av den samme følelsen fikk jeg av å lese ditt innlegg...

Andraves sto fram som en uhyre brutal og ondskapsfull kaprer som skrek og hensynsløst slo løs på uskyldige. Holdt dem fanget i et kokvarmt helvete i mange dager. Mange satt i sin egen avføring og bare gråt. Den vettskremte flygeren ble hensynsløst skutt. De kranglet om hvem som skulle skyte han, alle ville. Da de bar henne ut skadeskutt etter kommandoaksjonen, viste hun V-tegnet med en foraktfull forvridd maske.

Da hun møtte pressen, var hun en snill og syk engel som aldri hadde gjort noe galt (nesten).

Skrevet

Dette er Norge på sitt verste (beste).

Dette er ren dusteri.

Skrevet

Andraves sto fram som en uhyre brutal og ondskapsfull kaprer som skrek og hensynsløst slo løs på uskyldige. Holdt dem fanget i et kokvarmt helvete i mange dager. Mange satt i sin egen avføring og bare gråt. Den vettskremte flygeren ble hensynsløst skutt. De kranglet om hvem som skulle skyte han, alle ville. Da de bar henne ut skadeskutt etter kommandoaksjonen, viste hun V-tegnet med en foraktfull forvridd maske.

Da hun møtte pressen, var hun en snill og syk engel som aldri hadde gjort noe galt (nesten).

Litt som deg, med andre ord.

Bruker din tid her til å trakassere uskyldige, for så å leke "uskyldig" etterpå.

Skrevet

Jeg syns det er helt ok at de bor i Norge. Et sted må de jo tross alt være, og da er det bra at de er i et land som Norge, som har mye penger og dermed i større grad enn andre land har råd til ta imot flyktninger.

Skrevet

Mener du, eller mener du ikke, at folk som har sonet sin dom skal få starte på nytt?

Eller heller du mer mot sharia-lovgivning? Ditt innlegg tyder jo på at du har sympatier for Taliban.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Mener du, eller mener du ikke, at folk som har sonet sin dom skal få starte på nytt?

Eller heller du mer mot sharia-lovgivning? Ditt innlegg tyder jo på at du har sympatier for Taliban.

Du kan ta med deg flykaprere og andre kriminelle videre til Dronning Mauds land.

Skrevet

Du kan ta med deg flykaprere og andre kriminelle videre til Dronning Mauds land.

Spørsmålet du så åpenbart unngår å besvare var:

"Mener du, eller mener du ikke, at folk som har sonet sin dom skal få starte på nytt?"

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Jeg syns det er helt ok at de bor i Norge. Et sted må de jo tross alt være, og da er det bra at de er i et land som Norge, som har mye penger og dermed i større grad enn andre land har råd til ta imot flyktninger.

Vent til de flytter inn i blokka hos deg med å glede deg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Litt som deg, med andre ord.

Bruker din tid her til å trakassere uskyldige, for så å leke "uskyldig" etterpå.

Jeg kan ikke vedkjenne meg meninger urettmessig ilagt meg av galninger som deg.

Du er like tyrannisk som politiet når de f eks prøver å få mistenkte til å tilstå noe de ikke har gjort.

Heksene i gamle dager ble torturert til å tilstå og så ble de brent. Hvorfor brenner vi ikke hekser lenger? Fordi vi har brent alle? Nei fordi vi kom til fornuft. Sykdommene forsvant ikke selv om heksene ble brent. Årsaken var en helt annen.

I Norge mener SV at løsningen på innvandringspolitikken er å fjerne FrP.

Skrevet

Jeg kan ikke vedkjenne meg meninger urettmessig ilagt meg av galninger som deg.

Du er like tyrannisk som politiet når de f eks prøver å få mistenkte til å tilstå noe de ikke har gjort.

Heksene i gamle dager ble torturert til å tilstå og så ble de brent. Hvorfor brenner vi ikke hekser lenger? Fordi vi har brent alle? Nei fordi vi kom til fornuft. Sykdommene forsvant ikke selv om heksene ble brent. Årsaken var en helt annen.

I Norge mener SV at løsningen på innvandringspolitikken er å fjerne FrP.

Som sagt: "Bruker din tid her til å trakassere uskyldige, for så å leke "uskyldig" etterpå."

Takk for demonstrasjonen.

Skrevet

Vent til de flytter inn i blokka hos deg med å glede deg.

Det er neppe verre enn å dele blokk med slike som deg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Det er neppe verre enn å dele blokk med slike som deg.

Hva med slike som deg?

He-he. Det var en dyster tanke. Rene helvete spør du meg.

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Spørsmålet du så åpenbart unngår å besvare var:

"Mener du, eller mener du ikke, at folk som har sonet sin dom skal få starte på nytt?"

De kan starte på nytt i hjemlandet Iran.

Skrevet

De kan starte på nytt i hjemlandet Iran.

Så du mener at prestestyret i Iran er skikket til ikke å forfølge dem?

Deres menneskerettigheter vil bli ivaretatt der?

Skrevet

Hva med slike som deg?

He-he. Det var en dyster tanke. Rene helvete spør du meg.

Jeg trakasserer ikke uskyldige grupper med mennesker som jeg ikke engang kjenner, slik du gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...