Gå til innhold

har dere det sånn???


Knøttet

Anbefalte innlegg

Det er liksom ingen ting som får meg til å begynne å gråte for tiden. det har sikkert noe med julen og at det er en vanskelig tid. ingen rundt meg skjønner at dette er en vanskelig tid og at jeg har det helt j... inni meg nå. Og det er så vondt når ingen forstår!!!

Er det noen som har det på samme måte??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en av de som har d sånn..

ganske vanskelig for meg, og ikke minst for de rundt meg som ikke skjønner noe...

men det føles liksom om at jeg spiller et rollespill...vet d høres rart ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke får gråte mener du?

I såfall, ja!

For øyeblikket føler jeg ikke behov for det heller, og da er det jo helt ok, men ofte skulle jeg så gjerne ha grått, men det kommer ingen tårer, og jeg får SÅ lyst til å gjøre ettelleranna, utagere på en eller annen måte. Kaste noe veggimellom eller noe slikt noe

Vel. sikkert ikke særlig mye til hjelp for deg dette her da men...

Håper det går greit for deg i jula vaffal!

Juleklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hvordan du har det. Det er vondt når mennesker ikke forstår.. I år er jeg heldig, de forstår meg bedre. Skulle ønske du hadde noen som kunne forstå deg, noen du kunne gråte hos, få ut de vonde følelsene. Det tror jeg hadde hjulpet mye. Håper det hjelper litt å vite at jeg tenker på deg!

Kanskje det er en person der du bor du stoler på, som du tror du kunne ha betrodd deg til? Prøv, det er det eneste som nytter. Alle fortjener å bli forstått!

*varm klem* fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

At man ikke får gråte mener du?

I såfall, ja!

For øyeblikket føler jeg ikke behov for det heller, og da er det jo helt ok, men ofte skulle jeg så gjerne ha grått, men det kommer ingen tårer, og jeg får SÅ lyst til å gjøre ettelleranna, utagere på en eller annen måte. Kaste noe veggimellom eller noe slikt noe

Vel. sikkert ikke særlig mye til hjelp for deg dette her da men...

Håper det går greit for deg i jula vaffal!

Juleklemmer fra

KJære Vi20

Har du forsøkt a "fly " en tur i skogen eller en heftig gåtur når du kjenner disse følelsene. Det beste er selvfølgelig at du på sikt "lærer" å gråte eller å bruke hele følelses-registeret, men av og til er det veldig konstruktivt å BRUKE kroppen i steden for å la den bli brukt destruktivt. Håper julen ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en av de som har d sånn..

ganske vanskelig for meg, og ikke minst for de rundt meg som ikke skjønner noe...

men det føles liksom om at jeg spiller et rollespill...vet d høres rart ut...

Rollespill. Hm, det ordet passer godt på mitt liv. Rollespill. Går rundt og vil bare gråte..... men jeg smiler og later som om alt er bra. Vet ikke hvem jeg er. Jeg har mistet meg selv i et rollespill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rollespill. Hm, det ordet passer godt på mitt liv. Rollespill. Går rundt og vil bare gråte..... men jeg smiler og later som om alt er bra. Vet ikke hvem jeg er. Jeg har mistet meg selv i et rollespill.

julaften har ikke vært en særlig bra dag for meg..har grått mye.. ser ut som at alt går nedover..

håper kvelden blir bedre..

mister litt av meg selv for hver dag som går..

har fått spm som handlet om hvor jeg var 'blitt av'

jeg er her...bare litt mer tilbake trukken...

er så sliten etter å ha grått..

men d ser ut som at kvelden blir bedre..

nedia, håper du får en riktig god jul og ett godt nytt år

*tenker på deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJære Vi20

Har du forsøkt a "fly " en tur i skogen eller en heftig gåtur når du kjenner disse følelsene. Det beste er selvfølgelig at du på sikt "lærer" å gråte eller å bruke hele følelses-registeret, men av og til er det veldig konstruktivt å BRUKE kroppen i steden for å la den bli brukt destruktivt. Håper julen ordner seg!

Nei..., er ikke sikker, det kommer jo også over meg at jeg har lyst til å gjøre det, bruke kroppen og ta ut alle krefter jeg har..., så kommer det an på tiltaket da....

Her hos meg er jula helt ok, føler ikke akkurat at det er julk, men det gjør ikke noe, livet er ok, har ikke tid til å spekulere i noe anna...

Håper det går greit for dere andre også!

Klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...