zezzi Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Enkelt digitalkamera som også kan brukes som et webkamera. 640x480, 8 Mb minne. Leveres komplett med USB-kabel, veske, batterier og fot til å sette kameraet på. Kameraet kan lagre 26 bilder i VGA og 107 bilder i CHF. Kameraet drives av 4 stk. AAA-batterier inkludert. CD-rom med software følger også med. Jeg lurer jo da på hva slags format CHF er? Er det dårlig bilde kvalitet, og VGA bra?? Hadde vært fint hvis noen kunne forklare!! Mvh 0 Siter
Vincent Skrevet 19. januar 2004 Skrevet 19. januar 2004 Dette kan knapt kalles noe digitalkamera i dagens betydning av digitalkamera. Prisen bør være deretter, dvs maks 198,- 640x480 er håpløst elendig for annet enn web-bruk. Mitt råd: Glem det. Du kommer til å angre deg som en hund - selv om du får det for 98 kr. 0 Siter
zezzi Skrevet 19. januar 2004 Forfatter Skrevet 19. januar 2004 Dette kan knapt kalles noe digitalkamera i dagens betydning av digitalkamera. Prisen bør være deretter, dvs maks 198,- 640x480 er håpløst elendig for annet enn web-bruk. Mitt råd: Glem det. Du kommer til å angre deg som en hund - selv om du får det for 98 kr. Ja, der ser du!! 500 full pris, jeg får det for 200,- Latterlig Men takk for hjelpen.. Det er for sent å trekke seg! Får bruke det som webkam! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.