Gå til innhold

Skryte av datterens kropp

Anbefalte innlegg

Hva tenker man om en middeladrende mann som skryter til sine kompiser og kolleger av hvor fin kropp hans tjueåringe datter har - og spesielt "deee digre puppene, høhøhø"?

Og hvordan svarer man på slike uttalelser?

Det er ikke en hypotetisk problemstilling. Jeg synes det er ganske rånekvalmt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133381-skryte-av-datterens-kropp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er skikkelig ekkelt.

Hva man skal svare...?

Kanskje: "Det høres ut som du har tenkt å selge henne..."

Eller vil du være skikelig stygg: "Å, er du en slik en...."

Trolig er det en med mindre vett i skallen, ellers så er det noe mer alvorlig. En skikkelig kommentar kan kanskje få eklingen til å tenke seg om.

Men man kan jo være rett på sak å si at: De fleste fedre ville holde seg for god til å si noe slikt om sin datter. Det er skikkelig kvalmt og får meg til å tro det verste om deg...!

Men du bør absloutt reagere!

Annonse

Det er skikkelig ekkelt.

Hva man skal svare...?

Kanskje: "Det høres ut som du har tenkt å selge henne..."

Eller vil du være skikelig stygg: "Å, er du en slik en...."

Trolig er det en med mindre vett i skallen, ellers så er det noe mer alvorlig. En skikkelig kommentar kan kanskje få eklingen til å tenke seg om.

Men man kan jo være rett på sak å si at: De fleste fedre ville holde seg for god til å si noe slikt om sin datter. Det er skikkelig kvalmt og får meg til å tro det verste om deg...!

Men du bør absloutt reagere!

Jeg har heldigvis ikke møtt mannen. Det er en kollega av en kompis - så det kan jo hende jeg er så "heldig" at jeg treffer ham en gang.

O herre maja... Hadde det vert min middelaldrene pappa som skrøyt over min kropp, jeg som er 20, så hadde jeg ikke likt det noe særlig!!

Noe annet er jo å si at man har ei pen datter osv... Men å snakke om digre pupper og deilig kropp... Det passer seg ikke om sine egne barn!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...