Gå til innhold

D stinker drit på soverommet!!

Anbefalte innlegg

Gjest millepille__

Hva kan d være?? D har vært sånn i over en måned nå..av og til er lukta nesten borte, og noen ganger er d nesten som soverommet ligger oppi en septiktank..!

Har sjekket når d gjelder rør og septiktank..den er tømt for ikke så lenge siden, og man finner ikke noe galt med rør..

En person sa at d kunne ha noe med vindretningen ute å gjøre! Men hvorfor d..? og vi har bodd her i et år, og kjenner d bare nå......! Dessuten blir d jo bedre når vi tar opp vinduet...men blir jo så kaldt! og vi skal jo snart ha baby her inne..

Rommet ved siden av er badet, men der lukter d ikke......

Det eneste problemet der inne er fukt, fordi d ikke er vifte og vindu..bare en lufteventil..!

kan d ha noe med saken å gjøre? skjønner ikke hvorfor d skal lukte sånn her inne..

Har sjekket hele rommet og vasket d hundre ganger! men d er ingenting som hjelper...

Så typisk med sånn lukt med en gang etter vi hadde malt rommet, og fått d såå fint!! ;(

håper på svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133405-d-stinker-drit-p%C3%A5-soverommet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Er du klar over at ordet det består av mer enn 1 bokstav? Det er lov å ha skrivefeil, dem har vi alle. Det er også lov å fleipe, men vær så snill, ikke la oss bruke SMS språk her inne.

Kan vi lyse i bann alle som skriver d, oxo og r?

Jeg utsteder en bannbulle (som paven).

Alle som prøver å sabotere norsk språk vil bli korsfestet. Til korset. Med spiker.

Som Jesus sa; "Døh Johannes, jeg kan se huset ditt herfra!".

Jeg utsteder en bannbulle (som paven).

Alle som prøver å sabotere norsk språk vil bli korsfestet. Til korset. Med spiker.

Som Jesus sa; "Døh Johannes, jeg kan se huset ditt herfra!".

Du våken nå? Sanset at det var noe på gang nå eller? En DOL-kampanje mot forsøpling av det norske språk?

Lurte på å mobilisere noen stortingspolitikere også jeg? Dersom vi serverer hvalbiff og spiller Elton John med reklame for norsk tipping og Start-kjeks etterpå er vi i alle fall garantert Bastesen og Haugland.

Det er sikkert noen som har kødda med deg. Du har hørt om reketrikset? Ved å gjemme en reke i et rom, og på et sted verten aldri leter, kan man skape enorm lukt i lang tid. I hvert fall fram til reken er funnet.

Et skikkelig partytriks det der.

Vel, i ditt tilfelle gjetter jeg på at noen har gjort det samme med en bæsj!

Det er sikkert noen som har kødda med deg. Du har hørt om reketrikset? Ved å gjemme en reke i et rom, og på et sted verten aldri leter, kan man skape enorm lukt i lang tid. I hvert fall fram til reken er funnet.

Et skikkelig partytriks det der.

Vel, i ditt tilfelle gjetter jeg på at noen har gjort det samme med en bæsj!

En slektning av meg var offer for et tragisk dødsfall. En rotte som hadde spist isolasjon og tatt kvelden inne i veggen på soverommet. Når sola stod på i Juli mens de var på ferie hadde lukten blitt ganske intens da de kom hjem. Halve rommet måtte også rives før de fant den lille jævelen...

Fint vi har har så mye hyggelig å meddele her inne. En eller annen kan fort få et wienerbrød på snei i halsen når man leser slike hyggelig historier fra virkeligheten.

Annonse

Gjest Uglemor

Hørte om et par som kjøpte leilighet i Oslo. Det viste seg, da de hadde bodd der en stund, at hele leiligheten begynte å stinke kattepiss. Etterhvert fant de ut at dama som bodde der før hadde hatt leiligheten stapp full av katter. Stanken ble selvsagt bare verre og verre, og jeg tror de fikk hevet kjøpet til slutt. Tidligere eier hadde bare lagr laminat over det gamle gulvet, derfor begynte det gradvis å lukte etter hvert.

Kanskje det er noe under gulvet som avgir lukt??

En slektning av meg var offer for et tragisk dødsfall. En rotte som hadde spist isolasjon og tatt kvelden inne i veggen på soverommet. Når sola stod på i Juli mens de var på ferie hadde lukten blitt ganske intens da de kom hjem. Halve rommet måtte også rives før de fant den lille jævelen...

Fint vi har har så mye hyggelig å meddele her inne. En eller annen kan fort få et wienerbrød på snei i halsen når man leser slike hyggelig historier fra virkeligheten.

Jeg sitter faktisk å spiser i dette øyeblikk, noe som kanskje ikke var noe sjakktrekk!

Hvis det ikke er noe med rørene (det har vi nettopp fått fikset, pga. kloakklukt på badet...), så kan det være døde dyr i veggen.

Da vi prøvde å finne årsaken til lukten vi kjente, så tipset broren min om at noen hadde hatt lukt i et rom. Skikkelig drittlukt, kloakkaktig. De hadde funnet en død rotte i veggen, mellom kledningen eller noe sånt.

Du kan jo ta kontakt med antisimex, og høre om det kan være noe sånt.

Ulv I Faarikaal

Du våken nå? Sanset at det var noe på gang nå eller? En DOL-kampanje mot forsøpling av det norske språk?

Lurte på å mobilisere noen stortingspolitikere også jeg? Dersom vi serverer hvalbiff og spiller Elton John med reklame for norsk tipping og Start-kjeks etterpå er vi i alle fall garantert Bastesen og Haugland.

Jeg har gått og lagt meg nå.

Den mest ut bredte feil er engelsk ord deling. Når jeg ser det får jeg fnatt.

Ake brett

Traktor spor

Marie kjeks

Vann slange

Avbiter tang

Er du klar over at ordet det består av mer enn 1 bokstav? Det er lov å ha skrivefeil, dem har vi alle. Det er også lov å fleipe, men vær så snill, ikke la oss bruke SMS språk her inne.

Kan vi lyse i bann alle som skriver d, oxo og r?

Gjerne for meg. Legg til koz på listen.

Hvis det ikke er noe med rørene (det har vi nettopp fått fikset, pga. kloakklukt på badet...), så kan det være døde dyr i veggen.

Da vi prøvde å finne årsaken til lukten vi kjente, så tipset broren min om at noen hadde hatt lukt i et rom. Skikkelig drittlukt, kloakkaktig. De hadde funnet en død rotte i veggen, mellom kledningen eller noe sånt.

Du kan jo ta kontakt med antisimex, og høre om det kan være noe sånt.

ÆSJ!!!!! Det hørtes ikke videre hyggelig ut.

Annonse

Jeg har gått og lagt meg nå.

Den mest ut bredte feil er engelsk ord deling. Når jeg ser det får jeg fnatt.

Ake brett

Traktor spor

Marie kjeks

Vann slange

Avbiter tang

Da har du kanskje allerede denne linken i favorittene dine?

http://folk.uio.no/tfredvik/amo/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...