Gå til innhold

gamle venninner - rippe opp?

Anbefalte innlegg

Gjest sunrain
Skrevet

Trenger råd: Har fått kontakt med ei god gammel venninne, vi ble borte for hverandre da jeg skilte meg for ørten år siden, uten at jeg vet hvorfor.

Jeg syntes det var leit å være alene med ungen min, mens hun hadde mann og fikk flere unger, og de hadde trivelige søndagsturer etc. etc.,

Jeg gikk der uten noen som hadde barn på samme alder.

De ville være bare seg alene sammen, eller...

Kanskje hun var misunnelig på et-ellerannet. Jeg skulle så gjerne visst hva hun tenkte. Kan jeg spørre. Eller må man la fortid være fortid. Jeg har lett for å ha guttevenner, men jentevenner er mer komplisert. Jeg har aldri hatt konkurranse-instinkt, som jeg forstår mange jenter har (iallfall fjortiser, men vi jo godt voksne).

Lurer på hva som ev. har vært hennes problem i forhold til meg. Vi var kjempegode venner i mange år rundt skole/studietid.

Men senere var hun litt forsagt, hadde ikke så selvstedige meninger.

Vel, kort sagt: Kan man ta opp ting, og få rensket luften. Eller skal man bare overse gamle hunder, og ta ting som de er idag? Ikke lett å ikke sankke om fortiden, når vi har så mye fortid sammen!

Dere 'flinke venninner' her : hva synes dere?

hilsen usikker venninne

Skrevet

KLart du kan ta opp ting, bare gjør det på en sånn måte at hun ikke føler seg angrepet.

Gjest Pricilla
Skrevet

KLart du kan ta opp ting, bare gjør det på en sånn måte at hun ikke føler seg angrepet.

enig

Gjest Tristeline
Skrevet

Hun var kanskje redd for at mannen hennes skulle bli din nye guttevenn. Og at hun da ville gåd er å lure på om dere var 'bare' venner. Elementært spør du meg! Hvorfor blir bare skilte menn, men ikke skilte kvinner bedt på fest? Henger igjen i folk det der. Generelt sett selvfølgelig! Enslige kvinner er BARE ute etter en mann. Gifte venninner blir skrekkslagne og usikre! Rett og slett. Og en VET jo hvordan mannfolk er. Mistenksomheten er tillært for å si det slik. Så egentlig så er det vel mannfolka sine de ikke stoler på. Men det blir jo like ekkelt enten mannen sjekker opp venninna eller venninna sjekker opp mannen. Derfor velger mange den utveien å kutte kontakten. Feigt, men sant...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...