Gå til innhold

Muslimer, palestinere og nazismen. En alen av samme stykke?

Anbefalte innlegg

Når franskmenn er så redde at de flytter ut av store områder, butikker og alt annet stenger og omdannes til slum ala Bronx, da må vi få lov å ane noe. Når politiet ikke tør ferdes der lenger uten panservogn eller minst tre bevæpna mann? Idyllisk?

*ler*

Og kommunistene sover under sengen din?

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Ulv I Faarikaal

18

• Sør

12

• Grip

6

• Mr Kahn

4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

*ler*

Og kommunistene sover under sengen din?

Det er så stille og fredelig her oppi dalen, til og med sykkelen min står ulåst om sommeren, ingen rører den, selv om det bare er noen skritt fra gata.

Det er så stille og fredelig her oppi dalen, til og med sykkelen min står ulåst om sommeren, ingen rører den, selv om det bare er noen skritt fra gata.

og likevel slenger du om deg med idiotpåstander om fundamentalister og nazister, som egentlig minner veldig om deg!

Ulv I Faarikaal

og likevel slenger du om deg med idiotpåstander om fundamentalister og nazister, som egentlig minner veldig om deg!

Jeg kobler dine venner til naziene, det liker du ikke. Dette er ugjendrivelige fakta.

Ulv I Faarikaal

Hva du kobler i hodet ditt er da ditt eget problem.

Det var det jeg tenkte, du avviser et faktum og påstår at jeg har innbilt meg alt sammen. Du er så lur at du lurer deg sjøl.

Fortell heller hvordan du opplever det når dine venner blir koblet til dine uvenner? Plutselig viser det seg at muslimene også historisk sett er like store jødehatere som naziene.

Annonse

Det var det jeg tenkte, du avviser et faktum og påstår at jeg har innbilt meg alt sammen. Du er så lur at du lurer deg sjøl.

Fortell heller hvordan du opplever det når dine venner blir koblet til dine uvenner? Plutselig viser det seg at muslimene også historisk sett er like store jødehatere som naziene.

Hvilke muslimer?

Og når ble jeg venner/uvenner med "muslimer"?

Ulv I Faarikaal

Hvilke muslimer?

Og når ble jeg venner/uvenner med "muslimer"?

Neste gang kan du bruke muslimenes jødeforfølgelse i stedet for nazienes som eksempel hvis du vil. Litt variasjon fra det kjedsommelige. Og så kan du begynne å skyte litt av jøder, de er et velutdannet folk vet du.

Neste gang kan du bruke muslimenes jødeforfølgelse i stedet for nazienes som eksempel hvis du vil. Litt variasjon fra det kjedsommelige. Og så kan du begynne å skyte litt av jøder, de er et velutdannet folk vet du.

Det er mer relevant å snakke om din syke jøde og muslimtrakassering.

Ulv I Faarikaal

Det eneste jeg skriver er at jøder er et velutdannet folk, er det så galt?

Det må da være positivt?

Utenom det er de like uintressante som finner, eskimoer og andre jeg ikke interesserer meg spesielt for.

Jeg hører fra Frankrike at situasjonen har skjerpet seg og de ruster til noe som etterhvert ligner krig. Forløperen er vel opptøyer med unntakstilstand?

I Sverige har selv "sossarna" fått panikk.

I Malmø, en av byene som er hardest rammet, krever de 5 års stans i tilflyttingen av nyankomne, arbeidsløse innvandrere.

Byen er i ferd med å drukne i en pøl av fanskap, kriminalitet og påfølgende fraflytting fra svenskenes side.

Muslimene representerer en syk og totalitær idologi som alle anstendige mennesker bør ta klar avstand fra.

Å sammenligne kritikk av jødedom og islam, blir som å sammenligne kritikk av jødedom og nazisme.

Visse prinsipper skal vi forsvare, sør. Alt er ikke relativt.

Ulv I Faarikaal

I Sverige har selv "sossarna" fått panikk.

I Malmø, en av byene som er hardest rammet, krever de 5 års stans i tilflyttingen av nyankomne, arbeidsløse innvandrere.

Byen er i ferd med å drukne i en pøl av fanskap, kriminalitet og påfølgende fraflytting fra svenskenes side.

Jeg vet om det fra bekjente, men avisene tør visst ikke skrive om det.

Det står ingenting i svenske eller norske aviser, hverken om forholdene i 4 store områder i Frankrike eller det i Malmø. Det må være bevisst?

Annonse

Jeg vet om det fra bekjente, men avisene tør visst ikke skrive om det.

Det står ingenting i svenske eller norske aviser, hverken om forholdene i 4 store områder i Frankrike eller det i Malmø. Det må være bevisst?

Vel, det begynner å løsne.

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=1804&a=160572

Det eneste jeg skriver er at jøder er et velutdannet folk, er det så galt?

Det må da være positivt?

Utenom det er de like uintressante som finner, eskimoer og andre jeg ikke interesserer meg spesielt for.

Det er irrelevant hvilken uskyldig folkegruppe du trakasserer; det er like ille å trakassere muslimer som jøder.

Muslimene representerer en syk og totalitær idologi som alle anstendige mennesker bør ta klar avstand fra.

Å sammenligne kritikk av jødedom og islam, blir som å sammenligne kritikk av jødedom og nazisme.

Visse prinsipper skal vi forsvare, sør. Alt er ikke relativt.

Det er ingen forskjell mellom din trakassering av muslimer i 2004 og dine "forfedres" trakassering av jøder i 1937. Det er akkurat det samme.

Gjest nordboer

Det er irrelevant hvilken uskyldig folkegruppe du trakasserer; det er like ille å trakassere muslimer som jøder.

Sør: "Det er irrelevant hvilken uskyldig folkegruppe du trakasserer; det er like ille å trakassere muslimer som jøder. "

Det er sant. Men du har jo tydelig trakassert jøder selv, sør !

Det gjorde du ved å skrive at du skulle ut å stene mennesker til døde. Du skrev du skulle ut å fine noen skarpe stener. Så henviste du til bestemmelsene om dødsstraff i Det Gamle Testamentet, det som beskriver jøders religion.

Du hykler, sør !

Det er interessant å observere at du skriver side opp og side ned om dine forbilder - nazistene og fundamentalistene. Likheten er slående.

Så likheten mellom ulv og nazistene er slående? Dette begynner å likne grove personangrep, Sør? Trodde du kunne bedre enn dette.

Forøvrig skal jeg lese gjennom tråden og se om det er noe jeg kan bidra med. Men så langt jeg kan se er hovedinnlegget ganske beskrivende og udiskutabelt. Det er gjerne slik med fakta.

Ulv I Faarikaal

Så likheten mellom ulv og nazistene er slående? Dette begynner å likne grove personangrep, Sør? Trodde du kunne bedre enn dette.

Forøvrig skal jeg lese gjennom tråden og se om det er noe jeg kan bidra med. Men så langt jeg kan se er hovedinnlegget ganske beskrivende og udiskutabelt. Det er gjerne slik med fakta.

Det som forundrer meg er at avisene i alle disse landene ikke skriver om problemene før det blir helsefarlig for folk flest.

Områder blir aldri omtalt i pressen på tross av stort press fra folk flest. Først når alle butikkene var stengt og alle lovlydige folk var flyttet, kom avisene. Journalistene måtte beskyttes av politi.

Dette sees først i en del utviklingsland så USA, Frankrike og Tyskland, nå senere i Sverige og Danmark.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...