Gå til innhold

dystymi??


redd82

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på snart 22 år som opplevde en endring i dagsopplevelsen min. i 3 dager hadde jeg mer energi, var gladere, tok initiativ til sex og nøt det, invitert min egen mor på besøk, lo og hadde der morsomt med de rundt meg. dette satte tankene mine i sving.

til vanlig er jeg sliten og trøtt, sover dårlig å natten, blir fort hissig og irritert for ingenting. er nærtagende, trur alt negativt som skjer er min feil. har dårlig selvtillit så føler ofte ubehag sammen med andre.

er for tiden arb løs og synes tiden jeg nå har fått for meg selv er godt for meg. skal til legen om noen dager for å henvises videre til psykolog. har fått med meg en dame fra utekontakten her i byen for å forklare alvrolighetsgraden. husker tilbake når æ først opplevde dette og det er for 4 år siden, da jeg gruet meg til neste dag og kjente en lettelse når dagen var over.

hele denne prossessen begynte da jeg følte trang for å skade meg selv for å få ut sinne og frustrasjonen, og får å roe meg selv ned.

hva er det som feiler meg??

kan en allmennlege gi diagnose og starttidspunkt for evt depresjon???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...