Gå til innhold

Noe så frekt!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest epletre

:)

At det er mulig å være så frekk, det skjønner ikke jeg iallefall... iogmed at hun forklarte situasjonen....

Jeg maa jo innromme at jeg trakk litt paa smilebaandet ogsaa.. Ikke med tanke paa henne stakar, men ser for meg alle mennene paa telefonlisten som fikk disse meldingene.. Reaksjonen deres.. hehe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133471-noe-s%C3%A5-frekt/#findComment-823425
Del på andre sider

Annonse

Kjempefrekt!

men - man er jo rimelig tjukk i huet om man ikke sperrer telefonen også da. Hun visste at han hadde sendt melding til søstra si, men sperret ennå ikke mobilen. Da er det nesten så jeg syns hun er så dum at hun fortjener det ...

men måten til frekt svar, da hun forklarte situasjonen med datteren....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133471-noe-s%C3%A5-frekt/#findComment-823595
Del på andre sider

Opplevde noe liknende med et brev - og det var leeeenge før mobiltelefonens tidsalder.

Jeg var 11-12 år, og brevvekslet med ei svensk jente som var like gammel som meg. Hadde skrevet et langt brev til henne, som jeg skulle poste i byen. På en eller annen måte klarte jeg å miste brevet.Det var jo kjedelig, men jeg tenkte ikke så mye over det, og skrev et nytt brev.

Det gikk en uke eller to. Så fikk jeg et brev i posten fra venninna mi i Sverige. Et merkelig brev, hvor hun skrev på en helt annen måte enn før, bannet og hadde grovt språk. Jeg skjønte ingenting. Det var henns skrift, men ikke hennes vanlige måte å skrive på. Virket som om hun skulle "tøffe seg" overfor meg.

Jeg ble fortvilet, og det endte med at min mor ringte henns mor for å høre hva som hadde skjedd.

Den svenske jenta hadde mottatt et brev fra "meg" som var SÅ grovt og stygt, med ekle sex-tegninger og slibrig språk - og hun hadde blitt veldig overrasket og forferdet. Trodde ikke jeg var sånn... og det var jeg jo heller ikke. Men hun skulle tøffe seg, og svarte i samme stil...

Det endte med at jeg fikk oversendt det falske brevet, og det var ikke særlig hyggelig for en 12 åring...

Ekle frekke folk som finner på å jukse slik med brev!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133471-noe-s%C3%A5-frekt/#findComment-823990
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...