ftmffm Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 Denne DBTerapien er tøff. Fikk en liten forsmak på det i dag og skjønner at dette kommer til å bli vannvittig tøft. Vet ikke om jeg vil takke ja til full DBT eller om vi bare kommer til å bruke deler av den terapiformen slik at terapien blir noe som jeg kan leve med og som jeg kan takle. 0 Siter
Gjest sier du a Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 sier du a bør du si b, hva går DBT ut på. Hva er då vanskelig i forhold til vanlig terapi? 0 Siter
ftmffm Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Skrevet 20. januar 2004 sier du a bør du si b, hva går DBT ut på. Hva er då vanskelig i forhold til vanlig terapi? DBT=Dialektisk adferds terapi. Det som er vanskelig er at man skal gå inn i problemene og se på dem og lære å løse dem på forskjellige måter. Hvis du vil vite mer om DBT så søk i google på DBT. De aller første treffene du vil få er gode sider som gir masse informasjon om denne behandlingsmåten hvor det overordnede målet er å gi pasienten et liv verdt å leve. 0 Siter
Gjest Tristeline Skrevet 20. januar 2004 Skrevet 20. januar 2004 DBT=Dialektisk adferds terapi. Det som er vanskelig er at man skal gå inn i problemene og se på dem og lære å løse dem på forskjellige måter. Hvis du vil vite mer om DBT så søk i google på DBT. De aller første treffene du vil få er gode sider som gir masse informasjon om denne behandlingsmåten hvor det overordnede målet er å gi pasienten et liv verdt å leve. Hørtes VELDIG ut som kognitiv terapi dette da! Er det det samme? 0 Siter
ftmffm Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Skrevet 20. januar 2004 Hørtes VELDIG ut som kognitiv terapi dette da! Er det det samme? Det er en form for kognitiv terapi med mange nye metoder og nye måter å se ting på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.