Gå til innhold

Laste ned Kazaa

Anbefalte innlegg

Gjest lis@bet
Skrevet

Når jeg har lastet ned Kazaa blir maskina ganske mye tregere, det lille timeglasset er stadig påheng på markøren, og maskina suser og jobber.

Har innstallert og avinnstallert 3 ganger nå, men det blir slik hver gang jeg prøver. Bør jeg holde meg unna hele Kazaa? Hvor bør jeg i så fall heller laste ned musikk?

Gjest '!-o-!'
Skrevet

KazaAlite er bedre. Du finner programmet på http://www.kazalite.com

Trodde kaazalite var historie?

Ellers er vel Kaaza noe en bør holde seg unna, proppfull av spyware og dritt som den er.

Skrevet

Trodde kaazalite var historie?

Ellers er vel Kaaza noe en bør holde seg unna, proppfull av spyware og dritt som den er.

Shareaza er ok. Men p2p-programvare gjør generelt maskinen tregere.

Gjest Madison -
Skrevet

Du burde ikke bruke kazaa i det hele tatt. Det er bare masse spyware og virus for å ikke nevne falske filer. Jeg personling bruker DC++ Men hva laster du ned da? Bare mp3? Uansett, på dc finner du ALT mulig. :)

Lykke til

Gjest lis@bet
Skrevet

Du burde ikke bruke kazaa i det hele tatt. Det er bare masse spyware og virus for å ikke nevne falske filer. Jeg personling bruker DC++ Men hva laster du ned da? Bare mp3? Uansett, på dc finner du ALT mulig. :)

Lykke til

Url? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...