Gå til innhold

I dag stakk jeg :)))

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Ja, hadde en periode jeg lurte på om det passet alikavel...om en skulle utdanne seg mer eller gå videre eller no.

Men disse dagene har vist meg at det er på en slik plass jeg virkelig passer.

Her får jeg brukt ordenssansen min, pc, papirer, telefon, og ikke minst tatt hånd om andre mennesker som jeg er veldig glad i å gjøre.

Jeg får brukt mange sider hos meg selv så jeg krysser fingrene for at det blir jobb på meg etter eksamen i mai.

:)

Kjempefint. Du kan jo utdannene deg videre senere. Til sykepleier eller noe dersom du ønsker det, så dette er jo kjempegreier.

:o)

Fortsetter under...

Kjempefint. Du kan jo utdannene deg videre senere. Til sykepleier eller noe dersom du ønsker det, så dette er jo kjempegreier.

Jepp, vi får se.

Har eksamen i mai, og regner med å stå :)

Så er det mulig jeg må ta litt på noen allmenfag for å få autorisasjon og vil da isåfall søke praksisplass noen dager i uka.

Da vil jeg jo få prøvd dette ut skikkelig en god stund.

Men det er jaggu full rulle nå om dagene også, jentene på kontoret viser meg mye tillit og jeg jobber som bare den allerede jeg :)

Kizza1365380506

Jepp, vi får se.

Har eksamen i mai, og regner med å stå :)

Så er det mulig jeg må ta litt på noen allmenfag for å få autorisasjon og vil da isåfall søke praksisplass noen dager i uka.

Da vil jeg jo få prøvd dette ut skikkelig en god stund.

Men det er jaggu full rulle nå om dagene også, jentene på kontoret viser meg mye tillit og jeg jobber som bare den allerede jeg :)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Jeg har også en fin oppskrift på det. Virket begge gangene ;o)

Ok.

Her har jeg en, så kan du komme med en;

Kjøp et blandebatteri av samme type som finnes på badet hjemme.

Vent til ektefellen skal til å stige ned i badet. Smekk hanen på batteriet i bakhue på vedkommende med ca 25 kp kraft.

Da vil det se ut som vedk falt bakover og smekka hue i krana.

Klin noe hjernemasse på krana og spyl overalt med varmt vann og såpe.

Hvis du får til riktig vinkel, riktig avsetning av div guff osv, går du fri. Utfør div skuespill overfor naboer og amulansepersonell. Klin og rot til så mye du kan overalt i hysteri.

Denne metoden er mye brukt.

Ok.

Her har jeg en, så kan du komme med en;

Kjøp et blandebatteri av samme type som finnes på badet hjemme.

Vent til ektefellen skal til å stige ned i badet. Smekk hanen på batteriet i bakhue på vedkommende med ca 25 kp kraft.

Da vil det se ut som vedk falt bakover og smekka hue i krana.

Klin noe hjernemasse på krana og spyl overalt med varmt vann og såpe.

Hvis du får til riktig vinkel, riktig avsetning av div guff osv, går du fri. Utfør div skuespill overfor naboer og amulansepersonell. Klin og rot til så mye du kan overalt i hysteri.

Denne metoden er mye brukt.

Hakke så avanserte metoder jeg og tør ikke fortelle hva jeg har gjort offentlig :o)

Annonse

Ulv I Faarikaal

Nei, men jeg skulle gjerne ha gjort det.

Det var det jeg ville fram til. Det er mange som ville ha gjort litt av hvert.

Ei venninne for mange år siden ville dytta gubben overbord fra danskebåten midt på vintern. Hun summa seg så vidt. Han ville ikke levd mer enn 5 min i 5 grader vann. Båten rekker ikke å snu og nå han på 20-30 min.

Det var det jeg ville fram til. Det er mange som ville ha gjort litt av hvert.

Ei venninne for mange år siden ville dytta gubben overbord fra danskebåten midt på vintern. Hun summa seg så vidt. Han ville ikke levd mer enn 5 min i 5 grader vann. Båten rekker ikke å snu og nå han på 20-30 min.

Jeg holdt på å kjøre ned den første mannen min engang. Han tråkket plutselig ut i gata foran bilen i høstmørket og jeg så ikke det var han før han bøyde seg ned.

Tråkket på bremsen for jeg var sikker på at ingen ville trodd meg hvis jeg sa det ikke var med vilje. Angrer den dag i dag.

Ulv I Faarikaal

Jeg holdt på å kjøre ned den første mannen min engang. Han tråkket plutselig ut i gata foran bilen i høstmørket og jeg så ikke det var han før han bøyde seg ned.

Tråkket på bremsen for jeg var sikker på at ingen ville trodd meg hvis jeg sa det ikke var med vilje. Angrer den dag i dag.

Der ser du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...