Gjest stramme muskler Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Våknet i dag tidlig av at nakken min "knakk", og plutselig gjør det kjempevondt uansett hvis jeg prøver å vri hodet.... Klarte nesten ikke løfte hodet fra puta. Har aldri opplevd det før. Hva skal jeg gjøre? Noen som vet hva det er?? 0 Siter
Minigullet Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Sånt skjer, du har nok ligget veldig stille i en vond stilling. Det går over om en dag eller to, bruk masse varmeflaske og ikke gjør vbevegelser som gjør vondt. Du kan kjøpe smertestillende salve på spotek + ta muskelavslappende smertestillende tabeletter (for eks. naproxen eller apoxen) 0 Siter
litenoggo Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Har du ligget "i knekk" med hodet lenge i natt mon tro? Kjøp deg en Tempurpute er mitt råd! 0 Siter
Freya Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Gå til kiropraktor! Det hjelper med en gang, jeg lover! 0 Siter
Gjest stramme muskler Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Sånt skjer, du har nok ligget veldig stille i en vond stilling. Det går over om en dag eller to, bruk masse varmeflaske og ikke gjør vbevegelser som gjør vondt. Du kan kjøpe smertestillende salve på spotek + ta muskelavslappende smertestillende tabeletter (for eks. naproxen eller apoxen) Ok. Tusen takk for råd. Skal ta noe smertestillende og vente. 0 Siter
Gjest stramme muskler Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Har du ligget "i knekk" med hodet lenge i natt mon tro? Kjøp deg en Tempurpute er mitt råd! Er ikke det rådyrt? Sikkert lagt litt feil i natt ja. 0 Siter
Gjest stramme muskler Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Gå til kiropraktor! Det hjelper med en gang, jeg lover! Tør ikke! 0 Siter
Freya Skrevet 21. januar 2004 Skrevet 21. januar 2004 Tør ikke! Hvorfor tør du ikke? Redd for "knekkelyden"? Det er absolutt ikke farlig, og du kommer til å føle deg 1000% bedre etterpå! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.