Gå til innhold

sex og singelliv, sesong 5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner ikke at hun gidder - hun ser jo max hjulbeint ut der hun stolprer seg avgårde.

Kjæresten min synes hun er den desidert mest sexy av de 4, hjulbeint eller ikke.

Jeg synes hun er litt hestete i ansiktet, men det sier jeg ikke høyt. Da kan jeg virke misunnelig.

Kjæresten min synes hun er den desidert mest sexy av de 4, hjulbeint eller ikke.

Jeg synes hun er litt hestete i ansiktet, men det sier jeg ikke høyt. Da kan jeg virke misunnelig.

Nei, gud forby - misunnelige må vi ikke være. Men hvor er hun liksom sexy? Bak døra? Hun er altfor knoklete for min smak, og så er det noe med det ansiktet. *urk*

Charlotte, derimot - hun er sexy. Rett ut vakker.

Nei, gud forby - misunnelige må vi ikke være. Men hvor er hun liksom sexy? Bak døra? Hun er altfor knoklete for min smak, og så er det noe med det ansiktet. *urk*

Charlotte, derimot - hun er sexy. Rett ut vakker.

Vakker og sexy trenger jo ikke være det samme, da. Sexy går på helheten, auraen, utstrålingen. Ofte noe udefinerbart. Og dyrisk..?

Jeg synes Charlotte blir for prektig. Pen, men uspennende. For lite "rampete" til å være sxy.

Kanskje gutta må forestille seg at de hiver seg over dem og suger pikken deres for å kalle dem sexy? Da er det nok lettere med Carrie enn Charlotte.

Samantha blir for vulgær og pågående, antakelig.

Annonse

Vakker og sexy trenger jo ikke være det samme, da. Sexy går på helheten, auraen, utstrålingen. Ofte noe udefinerbart. Og dyrisk..?

Jeg synes Charlotte blir for prektig. Pen, men uspennende. For lite "rampete" til å være sxy.

Kanskje gutta må forestille seg at de hiver seg over dem og suger pikken deres for å kalle dem sexy? Da er det nok lettere med Carrie enn Charlotte.

Samantha blir for vulgær og pågående, antakelig.

Første rollen jeg så Kristin Davies i var som den psykofrekke konen til Billy i "Melrose Place". Det er kanskje derfor jeg ser potensialet.

Første rollen jeg så Kristin Davies i var som den psykofrekke konen til Billy i "Melrose Place". Det er kanskje derfor jeg ser potensialet.

Ja, og faren hennes giftet seg med hun alkoholiserte som senere dukket opp i Ally Mc Beal. Og som var gift eller forlovet med Billy først. Husker du om han (faren) druknet eller ble myrdet, noe med en båt?

Ja, og faren hennes giftet seg med hun alkoholiserte som senere dukket opp i Ally Mc Beal. Og som var gift eller forlovet med Billy først. Husker du om han (faren) druknet eller ble myrdet, noe med en båt?

Og det verste er at nå husker jeg ikke om det var i Melrose eller i Ally at hun het Allison! Altså hun som giftet seg med faren til hun som Kristin Davies spilte i Melrose.

Åh, Alison, ja! Og Kristin Davies het Brooke. *mimrer*

Jeg husker at faren døde, men hvordan? Hm...

Og det verste er at nå husker jeg ikke om det var i Melrose eller i Ally at hun het Allison! Altså hun som giftet seg med faren til hun som Kristin Davies spilte i Melrose.

Det var i Melrose - Ally heter jo egentlig Alison (eller Allison). ;)

Men fader om jeg husker hva hun het i Ally?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...