Gå til innhold

sjokolade - bra eller dårlig?

Anbefalte innlegg

En liten firkant helt ren mørk sjokolade kan du spise om dagen for at det skal være "sunt" tror jeg.

Et eple om dagen er mye mye bedre. Det dumme med å begynne med dette er at du venner kroppen din til å ha lyst på sjokolade hele tiden, og da kan du fort bli trett og slapp av for mye sukker.

Fortsetter under...

Nå ble jeg usikker her... var jeg kjedelig (les: ufrivillig morsom)? Eh?

På ingen måte :-) Det var din enkle gjennomskuing av "luringen" som gjorde meg litt lattermild.

Ellers var innlegget ditt absolutt så absolutt interessant. Jeg skulle ønske jeg kunne mer om dette. Får ta meg tid til det etterhvert.

Mitt forhold til Epikuros er begrenset til at vi gutta under studietiden, uttalte støtte til denne filosofen, spesielt mens vi skrålte og drakk og tittet på damer. Vi skaffet oss slik et mer akademisk alibi for denne aktiviteten (mens vi heller burde vært på lesesalen).

...

Jaja...you've got mail.

På ingen måte :-) Det var din enkle gjennomskuing av "luringen" som gjorde meg litt lattermild.

Ellers var innlegget ditt absolutt så absolutt interessant. Jeg skulle ønske jeg kunne mer om dette. Får ta meg tid til det etterhvert.

Mitt forhold til Epikuros er begrenset til at vi gutta under studietiden, uttalte støtte til denne filosofen, spesielt mens vi skrålte og drakk og tittet på damer. Vi skaffet oss slik et mer akademisk alibi for denne aktiviteten (mens vi heller burde vært på lesesalen).

...

Jaja...you've got mail.

U2.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...