Gå til innhold

Boksignering i Stavanger

Anbefalte innlegg

Lørdag 24. januar kl. 11.00 til 14.00 inviteres det til forfattermøte på Norli bokhandel i Nygaten 4/6 i Stavanger.

Da skal jeg lese fra boken jeg har skrevet, Det begynte med voldtekt. En annen forfatter, Vegard Mellemstrand, leser fra sin nye bok Åpen. Etter opplesningen selger og signerer vi bøkene våre.

Et band med tre unge gutter som kaller seg Prim "jammer" selvkomponert jazz - de er skikkelig flinke!

Så til alle som er i Stavanger på lørdag formiddag: Stikk innom da vel, og få en klem!

Vennlig hilsen Grete :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133636-boksignering-i-stavanger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Skulle gjerne ha hatt en klem jeg, men det er 816,1 km fra der jeg bor til bokhandelen....

Gir deg derfor en virituell klem og ønsker deg lykke til!

(litt flåsete kanskje :) )

Kjære du! Det var ikke flåsete, det var hyggelig! Tar gjerne imot og sender i retur en cyberklem!!

Håper du har det bra og trives der du er!!

Klem fra Grete :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...