Gå til innhold

The Osbournes ikveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var episoden arrangert?

Eller er hele serien arrangert/planlagt?

Eller er situasjonene autentiske?

Det var kødd det med at Jack drepte hunden Minnie?

Skrevet

sitter igjen med noen av de samme spm hehe,han drepte ivertfall ikke bikkja den så du jo levde etterpå. Jeg tror egentlig at den siste episoden ble laget til slik for at det skal virke som om de har spilt skuespill hele tiden kanskje? er det jeg tror, men hvem vet, kanskje alt bare var oppspinn fra starten, morro var det ivertfall :))

Gjest thetraveller
Skrevet

Jeg har aldri sett The Osbournes, men leste en gang at flere av scenene var arrangert og tatt opp et par-tre ganger.

Det var i utgangspunktet ikke meninga at de skulle bruke manus i det hele tatt, men det ble til at de gjør det noen ganger likevel.

Skrevet

sitter igjen med noen av de samme spm hehe,han drepte ivertfall ikke bikkja den så du jo levde etterpå. Jeg tror egentlig at den siste episoden ble laget til slik for at det skal virke som om de har spilt skuespill hele tiden kanskje? er det jeg tror, men hvem vet, kanskje alt bare var oppspinn fra starten, morro var det ivertfall :))

Reagerte litt på den jeg også, men hele serien kan jo ikke være arrangert...

Jeg ville ikke ha stått frem "som meg selv" på en arrangert måte!

Gjest Tristeline
Skrevet

Reagerte litt på den jeg også, men hele serien kan jo ikke være arrangert...

Jeg ville ikke ha stått frem "som meg selv" på en arrangert måte!

Ikke hvis du fikk noen mill. heller? Mange endrer mening om det meste når det blir vinket med penger! Sier ikke at du gjør det derimot. Bare så det er sagt.

Skrevet

Jeg har aldri sett The Osbournes, men leste en gang at flere av scenene var arrangert og tatt opp et par-tre ganger.

Det var i utgangspunktet ikke meninga at de skulle bruke manus i det hele tatt, men det ble til at de gjør det noen ganger likevel.

Har du noen referanser?

Skrevet

Ikke hvis du fikk noen mill. heller? Mange endrer mening om det meste når det blir vinket med penger! Sier ikke at du gjør det derimot. Bare så det er sagt.

Nå er ikke penger så viktig for meg:) bare jeg har så jeg ikke sulter ihel:) (oj, denne kommer jeg vel til å få for, ikke av deg tristeline, men du vet hvilke meninger folk har her inne)

Gjest thetraveller
Skrevet

Har du noen referanser?

Nei, jeg husker ikke hvor jeg leste det hen. Mulig det var et intervju med hun dama på tvn en gang også, det var i alle fall rett etter at serien hadde startet i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...