Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Liker ham godt jeg :) Noe spes du sikter til? Han kommer til å gjøre en knalljobb med landslaget,og Ola er absolutt ingen dårlig "arvtaker."

Ellers da,-bære bra?

Jeg tenkte bare at du var en av disse trønderne som var pissed på Hareide nå. Mener å huske at du hardnakket påsto at han kom til å bli i RBK, eller var det en annen? :)

Ja, han kommer til å gjøre en glimrende jobb med landslaget! Det er jeg overbevist om.

For første gang på lenge gleder jeg meg til å se landslaget spille igjen! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133643-hey/#findComment-827931
Del på andre sider

Jeg tenkte bare at du var en av disse trønderne som var pissed på Hareide nå. Mener å huske at du hardnakket påsto at han kom til å bli i RBK, eller var det en annen? :)

Ja, han kommer til å gjøre en glimrende jobb med landslaget! Det er jeg overbevist om.

For første gang på lenge gleder jeg meg til å se landslaget spille igjen! :)

-Og så langt har det jo vært en "fryd."Hadde ikke mulighet til å se kampen i dag,men resultatene lover jo bra :-)

Og,nei,det var nok ikke meg som sa det om Hareide.Jeg mente at landslaget trengte ham,-uten tvil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/133643-hey/#findComment-829141
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...