Gå til innhold

Stoffskifteprøve viste TSH på 0,2 - Hva ?

Anbefalte innlegg

Resultat blodprøve TSH 0,2. Det sies at dette er for høyt stoffskifte. Er dette høyt stoffskifte. Det er bare det at jeg fryser så mye,( noen ganger temp 36,3 - 36,5, men periodesvis varmere. Har kuttet røyk, men ingen endring. Tidligere i flere år feberfølelse - hadde ofte 37,3 - 37,5 -Knyter seg i halsen og oppover nå periodevis-krampaktig - tørr i kroppen - høyt inntak av vann( 6 liter i døgnet )Ved lite vann likevel plutselig tissetrengnt - mye kommer -

Har diagnosen ADHD fra feb 2000, men kan et stoffskifte som dette være en "ADHD" - feildiagnose ??

Hard avføring og treg selv om inntak Visiblin og IdoLax. Ellers operer lukkemuskel sept. -fra mars til sept - ned 15 kg vekt -etter operasjon umulig å få opp vekten - spiser vel nok til litt vektøkning, men nei.Oppspent i lyskemusklatur og bekkenbunnmusklatur - generelt ikke fungerende fysisk eller psykisk pr. dato.

Sobril virker dårlig også Vival - best virker Somadril - kort periode...unngår mest mulig disse stoffene, men.

---Har hatt utprøving av Ritalin og Dexedrine - virker meget gunstig på hjernen nevrotranmitter - roligere, bedre oppmerksomhet, men tørrere i kroppen - roligere puls......MEN Tarmsystemet reagerer katastrofalt feil-----uttørking -krampetilstander og da økende puls ??

Uten denne medisinen; likevel samme symptomer - noe redussert.

Kan Dexedrine og Ritalin utløse eller gi stoffskifteproblemer ?

Eller--hvis jeg har for høyt eller for lavt stoffskifte-hvordan vil kroppen reagere på Sentralstim. Medisin.

Uten medisin i 20 år med puls 90 - 110...hvis 1 fl. øl > økende til 120-140 - sprit enda høyere. Ved antidepressiva også økende puls.Også ved matinntak. Nyser, renner av nesen.

Store søvnproblemer et helt liv samt sterk uro - utslitt og depressiv, men også aktiv.

NÅ er jeg redd for at det hele skal gå galt med kroppen -

Har et sterkt hjerte - alle EKG'er de siste 3 mnd ok.

Hv vil de gjøre med meg ?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...