Gå til innhold

NHD - pinex forte, bivirkninger


Gjest xxx2121

Anbefalte innlegg

Gjest xxx2121

Hei NHD

Som jeg skrev i et tidligere innlegg så har jeg , vet jeg , tatt for mange pinex forte og vival.

I går var jeg ganske kvalm i perioder. Natten før hadde jeg jo tatt noen pinex forte.

Også i natt tok jeg 7 pinex forte og 6 vival tilsammen.

Og jeg er fremdeles uvel. Kan dette komme av den for mye medisinen jeg har tatt?

Jeg må legge til at jeg har vært svært bekymret for en venninne av meg, i tillegg til at jeg for 1 1/2 uke siden sluttet på mine faste medisiner.

Men abstinensene der er borte, så det kan det ikke være.

Men jeg lurer på om det også bare kan være stress?

Hva tenker du? Er det noen som blir dårlig av å ta så "mange" medisiner på en gang?

Det er jo ingen dødelig dose.

Mvh

xxx2121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke bra for leveren

Dødelig dose er så mangt....

....langsom død pga leversvikt er vel en av de mer smertefulle måtene....

Finn en annen måte å takle problemene på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristeline

Kvalme er også et vanlig angstsymptom.

Men, for å si det slik, du VET at det pillemisbruket ikke er bra. Gjort er gjort, så da får du konsentrere deg om ikke å gjøre det igjen.

Det er noe som heter Giftinformasjonssentralen (du finner det på en av de første inforsidene i telefonkatalogen). De kan svare deg på det du lurer på vedre forgiftning av disse pillene. Ellers vet de det også på legevakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...