Gjest festklar Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Skal til Hemsedal neste helg og da blir det selvsagt afterski ;o) Noen som har vært på afterski der, tips til steder og hvor mye liv kan jeg vente meg? ...."dans, dans, danse på bordet...! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Heisann! Uteplassen nedenfor bakken er den ALLER beste (eneste beste) til afterski.. Når du kommer ned veien fra bakken - er det den uteplassen som ligger til venstre for veien - husker ikke hva den heter.. Har vært i Hemsedal MANGE ganger (men nå er det 5 år siden) - og det ER SÅ MORRO !! Du kan vente deg fullt liv - og en hæærlig stemning! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Jeg vil si at å danse på bordet med slalomstøvler er litt harry. Men det gjør de der. Artig å se meg sjøl gå på trynet på video vist for hele utestedet. Artig, veldig artig? 0 Siter
serendipity Skrevet 22. januar 2004 Skrevet 22. januar 2004 Liv i bøtter og spann. Høy partyfaktor. Masse Bærumsgutter :-) og antrekket er svært viktig. Cafè Hemsedal i Sentrum er vel "bankers"??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.