Gjest isdaora Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 For noen dager siden ringte det en mann til meg. Denne mannen har jeg sett og snakket med i flere sammenhenger (vi går i samme miljø), og vi har en fin tone. Det har seg slik at en av mine beste venninner er forelsket i ham, og jeg har hele tiden backet henne opp på dette området. Jeg har prøvd å se etter positive ting for henne, og oppmuntret henne veldig på dette. Så fikkjeg da en tlf for noen dager siden...Det var ham. Han skravlet og skravlet i 10 minutter og jeg lurte på om han snart kom til et poeng ;-) vel, det kom. Og det viser seg at han er interessert i meg, og ville be meg ut den kvelden. Det han IKKE visste var at jeg bare tre dager før hadde fått meg kjæreste...så det ble en litt rar samtale. iallefall, mitt dilemma er: Skal jeg si dette til min venninne? Jeg kan jo ikke lenger oppmuntre henne, for jeg vet hun vil bli såret...? Og hvis jeg sier det til henne, vil ikke det da bli fryktelig dumt for denne mannen...? Jeg mener, tenk om hun får vite at han er interessert i meg, ...da har jeg jo på sett og vis utlevert ham, da..? Og kan jeg kanskje heller si at jeg vet han er interessert i en annen, men ikke henne? Da vil hun jo spørre meg hvordan jeg vet det...Huff, kan noen hjelpe? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133699-kan-du-hjelpe-meg-med-et-dilemma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hvis dette er en nær venninne, burde du si det. Hun kommer sikkert til å bli litt lei seg, siden han likte deg bedre enn henne, men det er bedre enn å ikke fortelle henne sannheten. Tenk om hun senere finner ut at han har ringt til deg, og du ikke sa det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133699-kan-du-hjelpe-meg-med-et-dilemma/#findComment-825198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 En venninne er en vennine og jeg syntes du skal være ærlig med henne. Det er langt viktigere enn ditt "forhold" til denne interesserte mannen. Jeg ville fortalt dette til min venninnne uansett hvor vanskelig det enn er. Hun skjønner jo at du ikke har ført henne bak lyset ettersom du akkurat har fått deg en annen kjæreste. JEg ville også fortalt denne mannen om hva du har sagt (kanskje???) Vel... uansett er venner det viktigste.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133699-kan-du-hjelpe-meg-med-et-dilemma/#findComment-825202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest isdaora Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 En venninne er en vennine og jeg syntes du skal være ærlig med henne. Det er langt viktigere enn ditt "forhold" til denne interesserte mannen. Jeg ville fortalt dette til min venninnne uansett hvor vanskelig det enn er. Hun skjønner jo at du ikke har ført henne bak lyset ettersom du akkurat har fått deg en annen kjæreste. JEg ville også fortalt denne mannen om hva du har sagt (kanskje???) Vel... uansett er venner det viktigste.. Jeg er i grunnen enig i det du sier...og det mil sier - om å være ærlig og ta det opp. Men det jeg glemte å skrive i mitt innlegg var at denne venninnen min nettopp har begynt på anti-depressiva pga litt tøffe tider, og jeg tenker da at det kanskje ikke er rette tiden å fortelle dette på ...? Dette har blitt veldig vanskleig for meg altså... Selvsagt er nok det lureste å si det til henne, og rett og slett si det som det er ja...men det blir jo igjen litt uærlig overfor denne mannen, da..? Han vil vel kanskje ikke at jeg skal fortelle noen at han har ringt og sagt disse tingene til meg..? Hm..og saken er jo at denne mannen og min venninne er gode venner... Hufff.....veldig kjipt. :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133699-kan-du-hjelpe-meg-med-et-dilemma/#findComment-825278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ville jeg gjort Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er i grunnen enig i det du sier...og det mil sier - om å være ærlig og ta det opp. Men det jeg glemte å skrive i mitt innlegg var at denne venninnen min nettopp har begynt på anti-depressiva pga litt tøffe tider, og jeg tenker da at det kanskje ikke er rette tiden å fortelle dette på ...? Dette har blitt veldig vanskleig for meg altså... Selvsagt er nok det lureste å si det til henne, og rett og slett si det som det er ja...men det blir jo igjen litt uærlig overfor denne mannen, da..? Han vil vel kanskje ikke at jeg skal fortelle noen at han har ringt og sagt disse tingene til meg..? Hm..og saken er jo at denne mannen og min venninne er gode venner... Hufff.....veldig kjipt. :-( Hvis han er en god venn av dein venninne, ville jeg bedt ham å fortelle henne at han har ringt til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133699-kan-du-hjelpe-meg-med-et-dilemma/#findComment-825292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg er i grunnen enig i det du sier...og det mil sier - om å være ærlig og ta det opp. Men det jeg glemte å skrive i mitt innlegg var at denne venninnen min nettopp har begynt på anti-depressiva pga litt tøffe tider, og jeg tenker da at det kanskje ikke er rette tiden å fortelle dette på ...? Dette har blitt veldig vanskleig for meg altså... Selvsagt er nok det lureste å si det til henne, og rett og slett si det som det er ja...men det blir jo igjen litt uærlig overfor denne mannen, da..? Han vil vel kanskje ikke at jeg skal fortelle noen at han har ringt og sagt disse tingene til meg..? Hm..og saken er jo at denne mannen og min venninne er gode venner... Hufff.....veldig kjipt. :-( Jeg ville vært "trofast" mot den som var min venninne. Slev om hun har begynt på antidepressiva er det ikke sikkert hun liker å bli ført bak lyset. Jeg ville helt klart ha fortalt det til henne. Hva denne mannen måtte syntes om det er jo en annen sak. Rart igrunn at han ikke skjønte at venninnen din var interessert. Men hun gjorde kanskje ikke noe for at han skulle skjønne det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/133699-kan-du-hjelpe-meg-med-et-dilemma/#findComment-825294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.