Gå til innhold

digital kamera til 1-1500kr?

Anbefalte innlegg

Gjest fotoråna
Skrevet

Finnes det et godt alternativ for en nybegynner som vil ha digitalkamera. Jeg har vært bortskjemt med et meget godt kamera før (dog med film), så finnes det et billig brukbart og enkelt alternativ? Og hvor finner jeg det billigste?Takker på forhånd for svar.

Kizza1365380506
Skrevet

Bare husk at du må få ett kamera så du kan sette inn nye chips eller ka det nå e. Ikke bare minne i kamera meine eg.

Gjest Pricilla
Skrevet

Må nok gi litt mere enn skal du ha et ok kamera.. Må jo ha litt plass på det og.

Skrevet

Elkjøp har et sony kamera på 3,2 Mp til 1450.

Du må ha minimum 3 mp, så ikke kjøp noen billige på mellom 1,5 - 2 mp som butikkene bare ønsker å bli kvitt...

Skrevet

Må nok gi litt mere enn skal du ha et ok kamera.. Må jo ha litt plass på det og.

Du får er OK kamera til den prisen. Et BRA kamera derimot, koster mer.

"....................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...