Gå til innhold

Endelig nei


ulva

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos legen og fått mitt endelige nei. Han vil ikke hjelpe meg å dø. Det må jeg klare selv. Han sa hovedgrunnen var at han ikke trodde jeg virkelig vil det. At jeg kommer til å bli bedre og ikke ville det mer. Hva kan jeg si? Har bare prøvd å ta livet av meg i fire år nå... Hvorfor skulle jeg endre mening? Ikke så lenge ting ikke blir bedre. Og jeg vil ikke tilbake til den damen på DPS som skal tvinge meg til å snakke om ting jeg ikke husker. Ikke engang om mannen min blir med. Har fått ny time på mandag. Tror ikke hun kan hjelpe meg, for jeg likte henne ikke. Kjemien stemmer ikke. Men jeg har lovet legen å gi henne en ny sjanse - så det blir vel til det.

Jeg ble så skuffet over legens avgjørelse at jeg gikk rett hjem og la meg. Har ikke orket noe mer i dag. Ikke skole, ikke barn, ikke mann. Ingenting. Bare deppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjempe klem

Hei.

Jeg har ikke lest så mange av innleggene dine. så jeg vet ikke så mye.Annet en det du skriver her.

Men ingen vet hve fremtiden bringer. Alt kan bestandig bli bedre.

Jeg har selv ønsket å dø mange ganger, men jeg eg glad nå for at jeg lever og jeg har det kjempe bra nå.

Jeg vet ikke om dette er noen trøst men jeg føler meg deg og ville bare at du skal vite at jeg tenker på deg og ønsker

deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at du må ikke gi opp håpet.Ingen vet hva morgendagen vil bringe.Kanskje livet synes litt lettere da?

Tenker på deg og ønsker deg alt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så glad hver gang jeg ser du har skrevet på DOL. Da vet jeg at du fremdeles lever.

Jeg vil du skal fortsette med det.

Syns det er bra du gir "damen på DPS" en sjanse. Samtidig gir du deg sjøl en sjanse.

Kanskje vinner damen seg ved nærmere bekjentskap. Kanskje vil samtalene med henne, selv om du ikke liker henne, sette i gang en prosess som kan gjøre at du på sikt får mer overskudd.

Velger du å dø, tar du fra deg sjøl alle sjanser til å bli bedre.

Kjemp for livet ditt, Ulva!!

Er du for eksempel ikke nysgjerrig etter å se hvordan sønnen din blir som skolegutt, som tenåring, som voksen?

Ønsker veldig å kunne hjelpe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi dama noen sjanser til, noen timer.

Bestem deg for at du skal prøve å leve videre, om ikke annet for dine barn og din mann. De trenger deg videre i livet!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...