Gå til innhold

Angst for å snakke med pene jenter?


Gjest allaf

Anbefalte innlegg

Jeg er en utt 23 og har et rart problem.

Jeg klarer ikke å snakke med jenter generelt og ihvertfall ikke pene jenter. Jeg skjønner ikke hva dette kommer av. Jeg har fra barndommen vært ekstremt sjenert og det gjenspeiler seg i det voksne livet. Jeg får angst og føler meg så liten (er bare 1.62). Skjønner ikke hva det kommer av. Går til psykologen men tør ikke å snakke om dette. Det er for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da kan du jø snakke med normale jenter da. pene jenter er ofte forferdelig innbilske og overlegne så jeg forstår problemet. Nei hold deg til oss vanlige damer du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jø snakke med normale jenter da. pene jenter er ofte forferdelig innbilske og overlegne så jeg forstår problemet. Nei hold deg til oss vanlige damer du.

ja men man skal jo klare å snakke med alle typer mennesker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan du jø snakke med normale jenter da. pene jenter er ofte forferdelig innbilske og overlegne så jeg forstår problemet. Nei hold deg til oss vanlige damer du.

Det er faktisk ganske mange jenter som opplever å bli ekskludert nettopp fordi de er så pene. Og jeg mente ikke med dette at det inkl. meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første er ikke det "for dumt" og for det andre er dette ikke noe du på langt nær er alene om.

Jeg tror de fleste gutter og også voksne menn kjenner seg igjen i den problemstillingen i større eller mindre grad.

Jeg kjenner noen pene jenter som synes det var leit at det var så få gutter som tok kontakt med dem, og en av dem led faktisk av lavt selvbilde nettopp av den grunn.

Så dette er ikke noe som du behøver å la være å ta opp med psykiateren din fordi du tror det er "så dumt".

Det er heller ganske så vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Det var en gang tre døtre som bodde i berget det blå

Kan jeg spørre om du er homofil, bifil og/ eller heterofil?

Konkrete råd vil kanskje være noe avhengig av hvilken kontakt med pene jenter du (primært) søker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om du er homofil, bifil og/ eller heterofil?

Konkrete råd vil kanskje være noe avhengig av hvilken kontakt med pene jenter du (primært) søker.

Jeg er heterofil. Selvsagt liker jeg jenter hvis det skulle være i tvil. Men det er så mye annet som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...