Gå til innhold

Kjære Anniken79 og alle andre.Jeg fikk.....

Anbefalte innlegg

erstatning fra Fylkesmannen.Jeg ble hørt og trodd :)

Og nå er jeg bare sliten.....

22 års hemmeligholdelse er over.Jeg har tatt fram min historie, anmeldt drittsekken, mistet halve slekta, så nå kjenner jeg meg TOM.

Jeg ble TRODD på alle punkter hos Fylkesmannen, det er fantastisk egentlig.Trodde jeg skulle føle glede, men sitter i stedet her å gråter.Av lettelse, men også fordi jeg vet hvor ensomt dette har vært.

Fortsetter under...

Kjære deg!

Gratulerer! Så supert!!! Husker enda den vanvittig gode følelsen av endelig å bli trodd da jeg fikk min erstatning!!!!

Nå håper jeg du klarer å legge det som har skjedd til side (legg merke til at jeg sier ikke at du skal glemme det, for DET går jo ikke an) og gå i gang med resten av livet ditt. Ønsker deg lykke til videre!

Varm klem fra Grete :-)

Gratulerer. Det må føles utrolig godt. Håper at jeg får oppleve det samme som deg. Hvor lang tid har det egenlig tatt? Dette er starten på resten av livet ditt....

Ca 1 år tok det fra jeg søkte til jeg fikk svar.Det ble forsinket fordi leger, psykolog og andre instanser somlet med saksgangen.

Annonse

Gjest flammefugelen

Jeg er glad på dine vegne, Maar.Jeg har også opplevd å kreve erstatning pga overgrep.Jeg ble også trodd.

Samtidig som jeg følte en enorm lettelse, reagerte jeg med å gråte.En sunn reaksjon, tror jeg, man går jo omtrent med skuldrene opp under ørene mens prosessen står på. Ikke rart at en knekker sammen når det enorme presset endelig er over.

Jeg ønsker deg alt godt. Du er tøff!

Mange gode ønsker fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...