Gå til innhold

kan noen hjelpe meg??


redd82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det har veldig mye å si hva du vil hjelpes for vennen min.

Det kan kanskje høres ut som om mange hjelper seg selv, men veldig mange har fått utrolig mye hjelp her inne. Men du må nok fortelle litt mer om problemene dine før vi kan hjelpe deg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har veldig mye å si hva du vil hjelpes for vennen min.

Det kan kanskje høres ut som om mange hjelper seg selv, men veldig mange har fått utrolig mye hjelp her inne. Men du må nok fortelle litt mer om problemene dine før vi kan hjelpe deg.

Klem fra

sorry, har skrevet flere innlegg så det går litt i surr på hva jeg egentlig har skrevet.

fikk bekreftet at jeg har en litt alvorlig depresjon. har ikke noe å klage over, har jo alt. verdens skjønnenste sønn, en samboer som jeg elsker og et kjempefint hjem. men allikevel føler jeg ikke at alt er bra. hva kan jeg gjøre for meg selv for å få ting til å gå rette veien. har begynt ho akutt-teamet hos psykologene, men hva kan jeg gjøre selv i mellom tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, har skrevet flere innlegg så det går litt i surr på hva jeg egentlig har skrevet.

fikk bekreftet at jeg har en litt alvorlig depresjon. har ikke noe å klage over, har jo alt. verdens skjønnenste sønn, en samboer som jeg elsker og et kjempefint hjem. men allikevel føler jeg ikke at alt er bra. hva kan jeg gjøre for meg selv for å få ting til å gå rette veien. har begynt ho akutt-teamet hos psykologene, men hva kan jeg gjøre selv i mellom tiden.

Selv om du skriver at alt er så flott med samboer, barn og hjem, er det tydelig at noe ikke stemmer. Du må sette deg ned å prøve å finne ut av det. Ellers råder jeg deg til å høre på psykologene og være så åpen og ærlig som du kan når du snakker med dem.

Lykke til!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

sorry, har skrevet flere innlegg så det går litt i surr på hva jeg egentlig har skrevet.

fikk bekreftet at jeg har en litt alvorlig depresjon. har ikke noe å klage over, har jo alt. verdens skjønnenste sønn, en samboer som jeg elsker og et kjempefint hjem. men allikevel føler jeg ikke at alt er bra. hva kan jeg gjøre for meg selv for å få ting til å gå rette veien. har begynt ho akutt-teamet hos psykologene, men hva kan jeg gjøre selv i mellom tiden.

Har vært uten pc siden sist.

Jeg tror du bør prøve å få deg en hobby som du trives med og som du kan gjemme deg bort for deg selv med. Sette av en kveld i uken hvor du gjør ting alene eller med en venninne. Noe du kan glede deg til hele uken. Jeg er sikker på at samboeren din også vil være med på det. Om han ikke kan passe sønnen deres så skaff deg en passepike eller noe. Alltid en 14 åring som vil passe i nærheten.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...