Gå til innhold

narkoman, so?


Gjest jentemedvondefølelser

Anbefalte innlegg

Gjest jentemedvondefølelser

Slik er det - alle narkotiske stoffer får meg til å føle meg vel. Ganske enkelt gjør det at det føles ok å være meg. Slik er det jeg føler meg når jeg ikke tar noe : jeg hater meg selv. Hvis noen noensinne har elsket meg ,vet jeg det ikke. Det eneste jeg husker er avskjeder. Iblant kunne jeg ha noen rett foran meg og allerede føle at han gikk sin vei. Det er bare et spørsmål om tid så hva er poenget?.jeg har ikke noe begrep om nærvær i nåtid,verken mitt eller eget eller andres. Men på stoff kan jeg føle det Jeg kan være mer enn bare nostalgisk for de tingene som ikke engang har skjedd enda. Jeg kan leve her og nå.

Jeg ruser meg kanskje engang i uka , kanskje bare en gang i blant for å komme meg igjen familiemiddager eller jobbfester. Uansett er det ingen daglig vane. Jeg savner ingen. Jeg lurer ikke på om det er en fest et sted som jeg ikke er invitert til. Jeg gir blaffen i at jeg ikke er forelsket , at jeg aldri har vært forelsket og at ingen noensinne vil elske meg fordi det er så inni helvete vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...