Gå til innhold

penis, psyken, plagen!


medisinmannen

Anbefalte innlegg

medisinmannen

Penis. Min lille plage.Knappe 15 cm lang.

Kjæresten liker den, men jeg gjør det ikke.

Hun sier den er mer en stor nok, men jeg klarer ikke å overbevise meg selv!

Tenker ofte på det. Blir gal!

Nå er også utholdenheten minsket til maks ett, kanskje to minutt på en god dag.

Sex er ikke gøy, tenker bare på at jeg må stoppe før jeg kommer og ta en pause før jeg fortsetter.

MÅ tilfredstille kjæresten.

Hele akten blir nesten som en tung jobb. Selvfølgelig holder jeg aldri mål.Har Ofte dårlig samvittighet etter akten.

sint på meg selv. Hvorfor kunne jeg ikke bare holdt ut litt lenger!?

sex kan vel umulig være godt for jenta mi når jeg hele tiden må avbryte penetreringen for å forhindre sæduttømming.

Kjæresten klager aldri. Behandler meg fint. Er tålmodig. Vi snakker om alt, trygt og trofast. Men allikevel har jeg havnet i denne dårlige sirkelen.

HVORDAN SKAL JEG SLUTTE Å BEKYMRE MEG? ? ?

En 20 år gammel gutt som har vert lenge i forholdet til kjæresten. Tenker ofte på størrelsen og utholdenheten min :o(

Det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...