Gå til innhold

Skuffet- men livet går videre


mariex

Anbefalte innlegg

Har gått på antidepresive medisiner i 30 år. Først Sinequan, så Sarotex, Tolvon og de siste årene har jeg tatt Seroxat.

Selv på medisiner har jeg med jevne mellomrom fått depresjoner, så en vakker dag fant jeg ut at jeg kunne prøve å slutte med medisinene og se hvordan det gikk.

Trappet veldig forsiktig ned, så det gikk i grunnen bra.Var uten medisiner i 1/2 år så begynte plagene igjen. Jeg kom inn i et stort mørke. Fikk ikke sove for tankene kvernet rundt både dag og natt. Til slutt ble jeg redd for hva jeg kunne finne på, så jeg begynte på medisiner igjen.

Har bestemt meg for at uansett hvor vanskelig jeg synes livet er så skal jeg leve det. Mine barn og barnebarn skal ikke sitte igjen med dårlig samvittighet og mange ubesvarte spørsmål. Så altså.... Skuffet- men livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja stå på du. Livet er en utfordring og det skal vi greie. Grip tak i de lysglimtene du har og lagre dem. Så kan du prøve å tenke på dem når du er nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Et modent og reflektert innlegg.

Blant modne personlighetsegenskaper er evnen til sunn resignasjon. Det har du tydeligvis.

Jeg ønsker deg lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...