Gå til innhold

Lykkelandet


Gjest finnes det ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest finnes det ikke?

http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/article.jhtml?articleID=716271

Så jeg som sliter kommer aldri til å få det godt, fordi egentlig så er alle litt trist?

Denne tomheten, tristheten og uendelige meningsløsheten den er bare her og vil alltid være det?

Er det ingen som har det godt? Inni seg mener jeg?

ALle sier at jeg kommer til å få det bedre når jeg blir frisk, men kanskje aldri denne depresjonen(har en annen psykiske daignosen utenom depresjonen også) aldri kommer til å slippe taket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Det finnes nok ikke noe lykkeland, men vi må selv se de små tingene og glede oss over hvert lyspunkt vi får.

Det gjelder å holde motet oppe, og ikke gi seg. Før eller siden går depresjonen over, selv om det er vanskelig å tro når alt virker svart.

Tenker på deg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnes det ikke?

Kjære deg!

Det finnes nok ikke noe lykkeland, men vi må selv se de små tingene og glede oss over hvert lyspunkt vi får.

Det gjelder å holde motet oppe, og ikke gi seg. Før eller siden går depresjonen over, selv om det er vanskelig å tro når alt virker svart.

Tenker på deg.

Mvh

Vet selvsagt at alt ikke er gull og grønne skoger, men lurer på om alle føler den tomheten, tristheten og ensomheten som også det står litt om i artikkelen?

Er kjempetakknemlig for alt jeg har og det, men føler at jeg ikke fortjener det og at jeg burde byttet plass med en som vil leve, når alt jeg vil er å dø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet selvsagt at alt ikke er gull og grønne skoger, men lurer på om alle føler den tomheten, tristheten og ensomheten som også det står litt om i artikkelen?

Er kjempetakknemlig for alt jeg har og det, men føler at jeg ikke fortjener det og at jeg burde byttet plass med en som vil leve, når alt jeg vil er å dø...

Skulle ønske du kunne være kjempetakknemlig over at du har fått livet, og at du kan godta deg selv som du er!

Husk at akkurat du er kjempeverdigfull!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnes det ikke?

Skulle ønske du kunne være kjempetakknemlig over at du har fått livet, og at du kan godta deg selv som du er!

Husk at akkurat du er kjempeverdigfull!

Klem

Takk du er snill du.

reklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...