Gå til innhold

Maisk, eller hva er dette ?


Gjest deppa5

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet på lenge, men se her.

Etter jeg sluttet med Tolvon før jul ble jeg helt rar, humøret svinget som bare den, når jeg var på topp gjorde jeg alt jeg ikke har gjort på flere år, jeg var super pratesyk, jeg holdt på å kjøpe splitter ny bil, og kjøpt masse jeg ikke trengte.

Nå går jeg på Zoloft 100 mg, tar fortsatt helt av plutsig og sier og gjør masse rare ting, og så detter jeg ned igjen vil ikke snakke med noen og bare ligger der, skal få hjelp snart håper jeg, men alle hvet det kan ta tid.

Jeg sliter forsatt med å sove, må ta Imovane for det og spiser kun jogert som jeg har gjort nå i noen uker.

Hva er feil med meg ?

Takker for svar da det kan ta lang tid før jeg får behandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det manisk ut, men jeg er ikke psykiater. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av bipolare lidelser? Gjør et søk.

Tolvon kan fungere ved bipolare depresjoner, tror jeg, så det er kanskje mulig at det kan være en grunn til manien nå. Arrester meg, noen , hvis jeg tar feil. Andre kan sikkert svare deg bedre.

Håper du snart får bedre matlyst og hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med fastlege.

Hvis det er slik at du har en bipolar lidelse bør en se på medisineringen. Fastlegen kan få råd fra en psykiater om h*n ikke har god greie på slikt fra før.

En mani kan gi alvorlige konsekvenser om du går ubehandlet. En som er manisk kan utsette seg for fare, skakk-kjøre økonomien og ødelegge for seg på mange måter.

Du må begynne å ta hensyn til kroppens behov, spise mat og sove.

Ok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med fastlege.

Hvis det er slik at du har en bipolar lidelse bør en se på medisineringen. Fastlegen kan få råd fra en psykiater om h*n ikke har god greie på slikt fra før.

En mani kan gi alvorlige konsekvenser om du går ubehandlet. En som er manisk kan utsette seg for fare, skakk-kjøre økonomien og ødelegge for seg på mange måter.

Du må begynne å ta hensyn til kroppens behov, spise mat og sove.

Ok? :)

Var jeg deg ville jeg tatt kontakt med fastlege.

- Jeg har konatktet fastlegen og han har henvist meg til en psykriater, men det kan ta tid før jeg kommer inn.

Hvis det er slik at du har en bipolar lidelse bør en se på medisineringen. Fastlegen kan få råd fra en psykiater om h*n ikke har god greie på slikt fra før.

En mani kan gi alvorlige konsekvenser om du går ubehandlet. En som er manisk kan utsette seg for fare, skakk-kjøre økonomien og ødelegge for seg på mange måter.

- Ja det er jeg i gang med når jeg e hyper, men takk og lov ikke helt ille ennå.

Du må begynne å ta hensyn til kroppens behov, spise mat og sove.

- Jeg vil både spise og sove, men kroppen er ikke helt enig i dette, eller hode mitt. Takk for svar

Ok? :)

- soleil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det manisk ut, men jeg er ikke psykiater. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av bipolare lidelser? Gjør et søk.

Tolvon kan fungere ved bipolare depresjoner, tror jeg, så det er kanskje mulig at det kan være en grunn til manien nå. Arrester meg, noen , hvis jeg tar feil. Andre kan sikkert svare deg bedre.

Håper du snart får bedre matlyst og hjelp.

For meg høres det manisk ut, men jeg er ikke psykiater. Kjenner du deg igjen i beskrivelsen av bipolare lidelser? Gjør et søk.

- Ikke ulikt.

Tolvon kan fungere ved bipolare depresjoner, tror jeg, så det er kanskje mulig at det kan være en grunn til manien nå. Arrester meg, noen , hvis jeg tar feil. Andre kan sikkert svare deg bedre.

- Det er blitt mye værre etter jeg sluttet på Tolvonen så det stemmer bra,

Håper du snart får bedre matlyst og hjelp.

Ja, takk for svar

- cathlin

Svar på dette innlegget Tips en venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...