Gå til innhold

Trenger hjelp


Gjest HobbyAnonym

Anbefalte innlegg

Gjest HobbyAnonym

Har en del sykiske problemer.

Ser ikke lyst på livet kan man si.

Har lyst å avslutte det. Orker ikke mere, er så giddalaus,, og hvis jeg prøver å komme meg videre er det så slitsom, det er liksom ikke noe poeng i det, selv om jeg ser at det er fine ting i livet er det for slitsomt for meg å nå dette..

Er paranoid, alle har imot meg, liker meg ikke, ser rart på meg, til å med fastlegen følte jeg så rart på meg, ikke trodde meg når vi snakket.(Ikke om det jeg tar opp nå). Fornuften sier noe annet, mens syken min er paranoid, prøver å tenke fornuft, men klarer ikke..

Er på randen av å være å ikke være.

Hva skal jeg gjøre?

Orker ikke å gå til fastlegen å vente månedsvis på hjelp..

trenger hjelp nå, så hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke nødvendigvis vente månedsvis for å få time med fastlege. Du kan be om akutt time når det er akutt. Det har jeg fått mange ganger.

Og om det er virkelig akutt, kan du jo bare gå på legevakta også. Der kan du få hjelp når som helst på døgnet, om du f.eks. ikek kan ta vare på deg selv lengre, og bli innlagt.

Du er jo på riktig veg siden du kan innrømme at du sliter ivertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...