Gå til innhold

NHD Mot mani utover våren


Gjest calestia

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

Jeg begynner å bli skikkelig gira til tider.. Foreløpig varer det bare noen dager av gangen.. så kommer jeg ned på jorda igjen.. Får endel seroquel på kvelden og litt om morran, og plusserpå med largactil v behov.. bare at jeg ikke tar eventuell medisinen min.. for jeg liker jo å være hyper så lenge det ikke går helt over styr..

bruker 350 mg lamictal, og jeg har ikke så raske og alvorlige svingninger lengre, men det begynner å bli urolig nå, men det er helt normalt for meg.. snart tar jeg helt av..

Noe jeg kan plusse på med på våren og sommeren?

Som ikke er eventuell meds..

Når jeg er i sånt humør liker jeg ikke ta meds i det hele tatt.

Nå tar jeg bare det jeg må ta, som hjemmesykepl. mer eller mindre stapper ned i kjeften på meg..

var på sykehuset for noen dager siden for en operasjon, og de ba meg ta kontakt med lege eller psykolog. de mente jeg var manisk.. bare fordi jeg hoppa ut av senga 5 min etter jeg våkna.. ok ble litt styr, men jeg føler meg superbra!!! Føler meg knall!! og vil ikke ta den jævla seroquelen til kvelds ( 600mg)

ok detta ble j... lang, sorry..

Men jeg er jo psykisk ustabil så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Her er det ikke annet som hjelper enn kraftig medisinering.

En god indikator på riktig dose er at du sover minst 6 timer sammenhengende om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordnær

Her er det ikke annet som hjelper enn kraftig medisinering.

En god indikator på riktig dose er at du sover minst 6 timer sammenhengende om natta.

Hvorfor hjelper ikke fysisk trening mot mani?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...