Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 18år. jeg fikk diagnosen diabetes når jeg var 12år.Jeg hadde da ett blodsukker på 86, som er ganske høyt.Legene sa jeg hadde englevakt,og det vil jeg tørre å påstå jeg hadde.Jeg gikk ned 10kilo, og var ikke i særlig form.Fra jeg var 16 til for ett halvt år siden ble jeg sittende inne.Jeg gikk ikke ut til postkassen en gang. Jeg fikk plutselig angst for diabetesen. Jeg måtte trene hardt og lenge for og komme meg ut igjen, og å bli sosial igjen. Min største angst den dag i dag er å få en føling uten å merke det, jeg har bestandig merket en føling,natt som dag! Men, har opparbeidet en stor frykt for ikke å merke det. Lurer på om andre har det som meg??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134072-diabetes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler veldig på at du hadde blodsukker på 86. Da ville du ha vært død eller ha falt i diabeteskoma? Så høyt tall kan man ikke ha,mener i allefall jeg?

Det er sant,tro det eller ei! Jeg ble kjørt til stensby der prøvene ble tatt. Det ble da bestemt at min mor skulle komme fra tønsberg i ambulanse og hente meg. Men, legene mente jeg ikke hadde overlevd turen til tønsberg. Så jeg ble kjørt på sia!

Det var kritisk, og legen sa jeg hadde englevakt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/134072-diabetes/#findComment-835161
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...