GuzziLady Skrevet 25. desember 2000 Del Skrevet 25. desember 2000 Jeg er 28 år, gift, og har hatt normal menstruasjon. Men denne gangen har blødningene vart lenge(11 dager), og ser ikke ut til at de har tenkt å avta med det første. Jeg begynte med en naturmedisin for tarmrensning samme dag som menstruasjonen begynte. De første dagene var blødningene uvanlig kraftige. Kan dette ha sammenheng med naturmedisinen og hva vil være uvanlig lenge å ha blødninger når jeg vanligvis blør i ca. 5 dager? Jeg ble også fokjølet mens jeg hadde mensen men har ikke brukt noen medisiner bortsett fra naturmedisiner(tarm rensning). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. desember 2000 Del Skrevet 26. desember 2000 Jeg vet ikke hva den naturmedisin du bruker inneholder. Spør i helsekostbutikken, men umiddelbart tror jeg ikke det er sammenheng. Sjekk at du ikke er gravid, søk lege hvis blødningen fortsetter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.