Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som bruker Symbicort Turbuhaler som reagerer på samme måte som meg.

Jeg har brukt den 2 ganger om dagen siden april 2003 og ikke merket noen ting før i des.2003.Da fikk jeg atsmabronkitt og ble satt på pensilin i tillegg.Da fikk jeg problemer med både lukt og smak.Byttet pensilin,men det samme skjedde.

Etter en uke tok legen fra meg pensilin.Jeg var da kvitt bronkitten,men hostet fortsatt.

Jeg hoster enda ,og smak og lukt er fortsatt borte.Dvs.det smaker lim av slimet jeg hoster opp,å jeg lurer på om den smaken kommer fra symbicort.Styrken er 4,5.Er det noen der ute som har erfart det samme?

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier
Skrevet

En liten gratiskommentar: Har aldri hørt at denne medisinen lager slike problemer, og jeg hører det meste fra astmapasienter hvis de har problemer med medisinene.Jeg vet at enkelte sovemedisiner kan gi dårlig smak, men mht astmamedisiner har jeg ikke hørt om dette.

Skrevet

En liten gratiskommentar: Har aldri hørt at denne medisinen lager slike problemer, og jeg hører det meste fra astmapasienter hvis de har problemer med medisinene.Jeg vet at enkelte sovemedisiner kan gi dårlig smak, men mht astmamedisiner har jeg ikke hørt om dette.

Smaken og lukten er kommet tilbake.Jeg spurte legen min og han sa det var bronkitten som ga meg disse problemene.

Hostet og slimet ekstra mye i 2 mndr.Var på røngten sist fredag og tok bilder av lungene.Venter spent på svar.

Takk til Wenke som svarte meg.Jeg bruker ikke sovemedisin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...