Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg sliter med å få mye vann i kroppen. Eller det er spesielt i hendene mine....de blir hovne og det føles som det prikker litt....

Jeg bruker p-piller, Yasmin.

Jeg røyker ikke, bare en sjelden gang.

Vet dere hva det kan komme av?

Bør jeg oppsøke fastlegen min?

• 2 år senere...
sommerfuglën
Skrevet

Jeg er ei 30 år dame som plages med det samme. Men jeg bruker ikke pillen da min mann er steril. En gang var jeg så hoven, både i bena men mest i hendene, at jeg ble hastet til sykehuset av legen... De trodde det kunne være blodpropp. Hvilket det ikke var. De tok en hel drøss av prøver, så jeg vet nå at jeg ikke er revmatisk eller noe slikt.. De fikk ikke ned hevelsen i hendene... Til slutt, fordi de ikke fant ut hva det var kom de frem til at vondt skal vondt fordrive, og de bandagerte armen min så stramt at den ble blå, og ba meg om å holde hånden over hodet for å tvinge ned hevelsen!!! Så skrev de meg ut, med beskjed om å stramme den hver time! " Med hue under armen, og armen i bind, møter jeg livet med et annet sinn.... Denne metoden var smertefull, og ikke hjalp den heller... Så møtte jeg noen som solgte Nikken produkter som så jeg plagdes. Jeg satte meg ned å tenkte, hva har jeg å tape... Etter 5 minutter klarte jeg ikke å få av bandagen fort nok, det føltes som om jeg hovnet enda mer! Jeg løp derifra og fikk støt i hånden om den kom borti noe. Det prikket veldig. Etter fem min i ro var hånden fin igjen!!! Gjett om jeg kjøpte apparatet!! Legene har remdeles ikke funnet ut av problemet, og har vel gitt opp. Det er vel sikkert normalt? Men jeg har funnet kuren for det som ikke feiler meg, så why not? Produktet heter PALMAG og kommer fra NIKKEN. Det øker bare blodsirkulasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...